سنا مصر
أهلاً بك زائرنا الكريم فى منتداك سنا مصر
لو كنت هاوى ... لو كنت غاوى .....لو كنت ناوى

تعالى .............شاركنا .......رسالتنا
عقل صافى ....قلب دافى....مجتمع راقى


سنا مصر
أهلاً بك زائرنا الكريم فى منتداك سنا مصر
لو كنت هاوى ... لو كنت غاوى .....لو كنت ناوى

تعالى .............شاركنا .......رسالتنا
عقل صافى ....قلب دافى....مجتمع راقى


سنا مصر
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

سنا مصر

منتدى اجتماعي ثقافي تعليمي
 
الرئيسيةالتسجيلدخول
ادارة المنتدى : ترجو كل مَن لديه مواد علمية أوتعليمية أن يشارك بها وله جزيل الشكر
مرحبا يا اشاعه X اشاعه 060111020601hjn4r686 ahmedomarmohamad اشاعه X اشاعه 060111020601hjn4r686 نشكر لك إنضمامك الى أسرة منتدى سنا مصر ونتمنى لك المتعة والفائدة
أستغفر الله استغفاراً أرقى به بفضل الله و رحمته إلى درجات الأوابين


 

 اشاعه X اشاعه

اذهب الى الأسفل 
+4
toto lino303
سنا مصر
MadMood
وسام البدرى
8 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
وسام البدرى
مستشاراداري
مستشاراداري
وسام البدرى


ذكر
اشاعه X اشاعه 1344244651611
عدد المساهمات : 2884
اشاعه X اشاعه 7aV76083
الدولة : مصر
وسام اوفياء المنتدى
تاريخ التسجيل : 05/12/2010
العمر : 27
وسام نجم المنتدى
الموقع : Asuit
مزاجى : اشاعه X اشاعه 224058236
المهنة : اشاعه X اشاعه Studen10

اشاعه X اشاعه Empty
مُساهمةموضوع: اشاعه X اشاعه   اشاعه X اشاعه I_icon10الثلاثاء 1 مارس - 11:49

السلام عليكم ورحمه الله وبركاته


انا جبتلكم اليوم لعبه جميله جدا


لعبة اشاعه x اشاعه


بمعنى


كل عضو يكتب اشاعه في العضو اللي قبله


اللعبه بغرض الضحك والتسليه



واتمنى انها تنال اعجابكم


اشاعه X اشاعه 242371alsh3er

اشاعه X اشاعه 807176783

اشاعه X اشاعه 1371069964291

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
MadMood
 
 
MadMood


انثى
عدد المساهمات : 47
اشاعه X اشاعه 7aV76083
الدولة : مصر
تاريخ التسجيل : 22/02/2011
العمر : 25
مزاجى : اشاعه X اشاعه 665449037

اشاعه X اشاعه Empty
مُساهمةموضوع: رد: اشاعه X اشاعه   اشاعه X اشاعه I_icon10الثلاثاء 1 مارس - 22:21

مافهمتهاش ..ممكن توضحها اكتر وسام


اشاعه X اشاعه VtF76936
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
وسام البدرى
مستشاراداري
مستشاراداري
وسام البدرى


ذكر
اشاعه X اشاعه 1344244651611
عدد المساهمات : 2884
اشاعه X اشاعه 7aV76083
الدولة : مصر
وسام اوفياء المنتدى
تاريخ التسجيل : 05/12/2010
العمر : 27
وسام نجم المنتدى
الموقع : Asuit
مزاجى : اشاعه X اشاعه 224058236
المهنة : اشاعه X اشاعه Studen10

اشاعه X اشاعه Empty
مُساهمةموضوع: رد: اشاعه X اشاعه   اشاعه X اشاعه I_icon10الثلاثاء 1 مارس - 23:33

اوكى
يعنى انت تكتب اشاعه اى اشاعه فى العضو اللى قبلك
يعنى ممكن تقول تلقى وسام البدرى رساله من جميع العاملين بالمنتدى من اجل البقاء بعد شجار ساخن فى المنتدى استمر قرابة ساعه
كده يعنى


اشاعه X اشاعه 242371alsh3er

اشاعه X اشاعه 807176783

اشاعه X اشاعه 1371069964291

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
سنا مصر
صاحبة المنتدى
صاحبة المنتدى
avatar


انثى
عدد المساهمات : 9271
اشاعه X اشاعه 7aV76083
الدولة : مصر
وسام الأدارى المميز
تاريخ التسجيل : 18/11/2010
الوسام الذهبى
الموقع : سنا مصر
مزاجى : اشاعه X اشاعه 823931448
المهنة : اشاعه X اشاعه Profes10

اشاعه X اشاعه Empty
مُساهمةموضوع: رد: اشاعه X اشاعه   اشاعه X اشاعه I_icon10الأربعاء 2 مارس - 14:47

يعنى يا وسام يا ابنى ما لقيت غير دى اشاعة ما أنت عارف ماما سنا مش بتحب الخناقات والمشاكل
طيب شوف الإشاعة دى بقى
تلقى وسام رسالة تهديد تدعوه لعدم المشاركة فى منتديات سنا مصر


يا مصر القلب مش قادر يشوف غيرك ..
ولا قادر ينول خيرك ..
ولا قادر يكون من غير جناح .. طيرك ..
لكن بردو بيستحمل ..
يقول عادي ولا يهمك ...
أنا اتعودت يا غالية متدقيش ..
مانا هافضل كده عايش على أمل إني بكره هاعيش


اشاعه X اشاعه 9fa854a965e4291d6c5b1635859d09b6






   
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
https://snamasr.ahlamontada.com/
وسام البدرى
مستشاراداري
مستشاراداري
وسام البدرى


ذكر
اشاعه X اشاعه 1344244651611
عدد المساهمات : 2884
اشاعه X اشاعه 7aV76083
الدولة : مصر
وسام اوفياء المنتدى
تاريخ التسجيل : 05/12/2010
العمر : 27
وسام نجم المنتدى
الموقع : Asuit
مزاجى : اشاعه X اشاعه 224058236
المهنة : اشاعه X اشاعه Studen10

اشاعه X اشاعه Empty
مُساهمةموضوع: رد: اشاعه X اشاعه   اشاعه X اشاعه I_icon10الخميس 3 مارس - 2:53

وده مين اللى اتجنن وهيهددنى
هو ميعرفش انا مين ولا ايه
عموما طبعا هقول ساعتها يهدد براحته وهشارك برده شوووووووور

اتفضلى الاشاعه دى

تلقت ( سنا مصر ) بيانا من جماعه متطرفه بالمنتدى اطلقت على نفسها جماعة ( السفاحون ) يحثونها فيه على طرد العضو الذين يطلقون عليه المستفز المغرور ( وسام البدرى ) والا سيقومون باعمال عنف ضدها وضد المنتدى والعضو المذكور
انتهى البيان


اشاعه X اشاعه 242371alsh3er

اشاعه X اشاعه 807176783

اشاعه X اشاعه 1371069964291

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
toto lino303
مستشاراداري
مستشاراداري
toto lino303


ذكر
عدد المساهمات : 3060
اشاعه X اشاعه 7aV76083
الدولة : مصر
وسام القلم المميز
تاريخ التسجيل : 27/12/2010
العمر : 38
الوسام الذهبى
الموقع : الإسكندريه
مزاجى : اشاعه X اشاعه 665449037
المهنة : اشاعه X اشاعه Collec10

اشاعه X اشاعه Empty
مُساهمةموضوع: رد: اشاعه X اشاعه   اشاعه X اشاعه I_icon10الخميس 3 مارس - 14:49

شكرا على اللعبة الرائعه


اشاعه X اشاعه Zsj81083
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
سنا مصر
صاحبة المنتدى
صاحبة المنتدى
avatar


انثى
عدد المساهمات : 9271
اشاعه X اشاعه 7aV76083
الدولة : مصر
وسام الأدارى المميز
تاريخ التسجيل : 18/11/2010
الوسام الذهبى
الموقع : سنا مصر
مزاجى : اشاعه X اشاعه 823931448
المهنة : اشاعه X اشاعه Profes10

اشاعه X اشاعه Empty
مُساهمةموضوع: رد: اشاعه X اشاعه   اشاعه X اشاعه I_icon10الخميس 3 مارس - 23:43

بص راحة ومن غير زعل ، إنت عارفنى أكيد موقنة بالمثل القائل " إن جالك الطوفان حط ابنك تحت رجليك"
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه


هذا وقد جاء على لسان سيف الاسلام بن القذافى أن المحرض الأساسى والفعلى للثورة فى ليبيا "المخرب وسام البدرى" وأنه سيتعقبه فى كل أقسام متديات سنا مصر


يا مصر القلب مش قادر يشوف غيرك ..
ولا قادر ينول خيرك ..
ولا قادر يكون من غير جناح .. طيرك ..
لكن بردو بيستحمل ..
يقول عادي ولا يهمك ...
أنا اتعودت يا غالية متدقيش ..
مانا هافضل كده عايش على أمل إني بكره هاعيش


اشاعه X اشاعه 9fa854a965e4291d6c5b1635859d09b6






   
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
https://snamasr.ahlamontada.com/
وسام البدرى
مستشاراداري
مستشاراداري
وسام البدرى


ذكر
اشاعه X اشاعه 1344244651611
عدد المساهمات : 2884
اشاعه X اشاعه 7aV76083
الدولة : مصر
وسام اوفياء المنتدى
تاريخ التسجيل : 05/12/2010
العمر : 27
وسام نجم المنتدى
الموقع : Asuit
مزاجى : اشاعه X اشاعه 224058236
المهنة : اشاعه X اشاعه Studen10

اشاعه X اشاعه Empty
مُساهمةموضوع: رد: اشاعه X اشاعه   اشاعه X اشاعه I_icon10الجمعة 4 مارس - 0:11

هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
مش فى ليبيا بس وفى مصر وتونس كمان هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه


قرر عصام شرف رئيس الوزراء المصرى الجديد ان يكون اول وزاره يختار لها وزير تكون وزارة التربيه والتعليم
وعلم منتدى سنا
مصر من مصادر موثوق بها داخل الوزاره انه قد تم اختيار الاستاذه سنا مصر لتولى المسئوليه
وينتظر شرف من الاستاذه سناء الرد سواء بالموافقه او الرفض

عليه العوووووووووووووض ومنه العوووووووووووووووض فى التعليم ههههههههههههههههههههههه


اشاعه X اشاعه 242371alsh3er

اشاعه X اشاعه 807176783

اشاعه X اشاعه 1371069964291

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
سنا مصر
صاحبة المنتدى
صاحبة المنتدى
avatar


انثى
عدد المساهمات : 9271
اشاعه X اشاعه 7aV76083
الدولة : مصر
وسام الأدارى المميز
تاريخ التسجيل : 18/11/2010
الوسام الذهبى
الموقع : سنا مصر
مزاجى : اشاعه X اشاعه 823931448
المهنة : اشاعه X اشاعه Profes10

اشاعه X اشاعه Empty
مُساهمةموضوع: رد: اشاعه X اشاعه   اشاعه X اشاعه I_icon10الأربعاء 9 مارس - 17:47

هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
لأ أنا ناوية أترشح لمجلس الشعب أضمن

آخر خبر : تم إلغاء الدراسة فى جميع ملراحل التعليم لصفوف النقل ويتم الترحيل للسنة التالية تلقائياً ومصدر الخبر هو وسام البدرى


يا مصر القلب مش قادر يشوف غيرك ..
ولا قادر ينول خيرك ..
ولا قادر يكون من غير جناح .. طيرك ..
لكن بردو بيستحمل ..
يقول عادي ولا يهمك ...
أنا اتعودت يا غالية متدقيش ..
مانا هافضل كده عايش على أمل إني بكره هاعيش


اشاعه X اشاعه 9fa854a965e4291d6c5b1635859d09b6






   
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
https://snamasr.ahlamontada.com/
وسام البدرى
مستشاراداري
مستشاراداري
وسام البدرى


ذكر
اشاعه X اشاعه 1344244651611
عدد المساهمات : 2884
اشاعه X اشاعه 7aV76083
الدولة : مصر
وسام اوفياء المنتدى
تاريخ التسجيل : 05/12/2010
العمر : 27
وسام نجم المنتدى
الموقع : Asuit
مزاجى : اشاعه X اشاعه 224058236
المهنة : اشاعه X اشاعه Studen10

اشاعه X اشاعه Empty
مُساهمةموضوع: رد: اشاعه X اشاعه   اشاعه X اشاعه I_icon10الخميس 10 مارس - 3:01

ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

ماشى شوفى دى بقى

تعطل اليوم المرور فى محافظة البحيره تعطيلا كاملا بسبب مرور سياره فاخره يقدر طولها 6 متر وعرضها 3 متر ويقال ان صاحبة هذه السياره تدعى السيده / سناء مصطفى ويقال ايضا انها كانت ذاهبه الى فيلا سنا مصر مكان اقامتها ب ادكو وتعد هذه الفيلا من اجمل واضخم الاماكن فى مصر ويتسارع السائحون لمشاهدته كل عام


ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه


اشاعه X اشاعه 242371alsh3er

اشاعه X اشاعه 807176783

اشاعه X اشاعه 1371069964291

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
سنا مصر
صاحبة المنتدى
صاحبة المنتدى
avatar


انثى
عدد المساهمات : 9271
اشاعه X اشاعه 7aV76083
الدولة : مصر
وسام الأدارى المميز
تاريخ التسجيل : 18/11/2010
الوسام الذهبى
الموقع : سنا مصر
مزاجى : اشاعه X اشاعه 823931448
المهنة : اشاعه X اشاعه Profes10

اشاعه X اشاعه Empty
مُساهمةموضوع: رد: اشاعه X اشاعه   اشاعه X اشاعه I_icon10الإثنين 14 مارس - 8:20

هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
جامدة والناس كلها صدقتها
تم فض اشتباكات بالايدى والعصى بين مجموعة من الطلاب بسبب الترشيح لإنتخابات اتحاد الطلاب بالمدرسة و يقود مجموعة منهم الطالب وسام البدرى لأنه يريد الفوز بالتزكية


يا مصر القلب مش قادر يشوف غيرك ..
ولا قادر ينول خيرك ..
ولا قادر يكون من غير جناح .. طيرك ..
لكن بردو بيستحمل ..
يقول عادي ولا يهمك ...
أنا اتعودت يا غالية متدقيش ..
مانا هافضل كده عايش على أمل إني بكره هاعيش


اشاعه X اشاعه 9fa854a965e4291d6c5b1635859d09b6






   
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
https://snamasr.ahlamontada.com/
وسام البدرى
مستشاراداري
مستشاراداري
وسام البدرى


ذكر
اشاعه X اشاعه 1344244651611
عدد المساهمات : 2884
اشاعه X اشاعه 7aV76083
الدولة : مصر
وسام اوفياء المنتدى
تاريخ التسجيل : 05/12/2010
العمر : 27
وسام نجم المنتدى
الموقع : Asuit
مزاجى : اشاعه X اشاعه 224058236
المهنة : اشاعه X اشاعه Studen10

اشاعه X اشاعه Empty
مُساهمةموضوع: رد: اشاعه X اشاعه   اشاعه X اشاعه I_icon10الإثنين 14 مارس - 12:36

على فكره اللى هيترشح امامى هعمل فيه زى اللى عمله القذافى فى الشعب الليبى
هيلاقى مدافع ودبابات وصواريخ وكل حاجه موجوده هههههههههههههههههههههههههههههههههه

قامت امرأه من البحيره بتحريض شباب المحافظه على الهجوم على شباب اسيوط وقام شباب البحيره بالهجوم فعلا على شباب اسيوط وياريتهم ما هاجموا اذا بشباب اسيوط ياكلوهم علقه ههههههههههههههههههههههههههههههههه ويرجعوهم البحيره يا مولاى كما خلقتنى ههههههههههههههههههههههههههههه
اكيد مضروبين ولبسهم اللى راحوا بيه رجعوا من غيره هههههههههههههههههههههههههههههه
وقالت مصادر موثوق بها ان هذه المرأه تدعى سناء
حسبى الله ونعم الوكيل ضيعت شباب البحيره كله وضيعت مستقبل البلد هههههههههههههههههههههههههههههههههههههه


اشاعه X اشاعه 242371alsh3er

اشاعه X اشاعه 807176783

اشاعه X اشاعه 1371069964291

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
MadMood
 
 
MadMood


انثى
عدد المساهمات : 47
اشاعه X اشاعه 7aV76083
الدولة : مصر
تاريخ التسجيل : 22/02/2011
العمر : 25
مزاجى : اشاعه X اشاعه 665449037

اشاعه X اشاعه Empty
مُساهمةموضوع: رد: اشاعه X اشاعه   اشاعه X اشاعه I_icon10الثلاثاء 15 مارس - 9:10

لقد قامت الجريئة توووووتى عشرة بالقب على المغرور وسام البدرى وكان السبب
ذهب وسام لبيبته وجدها جالسة مع شخ اجر فقام بقتله وترافعت عنة طيبة القلب سناء ـ
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
سنا مصر
صاحبة المنتدى
صاحبة المنتدى
avatar


انثى
عدد المساهمات : 9271
اشاعه X اشاعه 7aV76083
الدولة : مصر
وسام الأدارى المميز
تاريخ التسجيل : 18/11/2010
الوسام الذهبى
الموقع : سنا مصر
مزاجى : اشاعه X اشاعه 823931448
المهنة : اشاعه X اشاعه Profes10

اشاعه X اشاعه Empty
مُساهمةموضوع: رد: اشاعه X اشاعه   اشاعه X اشاعه I_icon10الجمعة 25 مارس - 17:02

شكراً Mad Mood ريحتينى من إشاعات وسام شوية
ظهرت فى الأونة الأخيرة حملة دعائية لحث البنات على التظاهر ضد الولاد وجدير بالذكر أن قائدة الحملة هى Mad Mood


يا مصر القلب مش قادر يشوف غيرك ..
ولا قادر ينول خيرك ..
ولا قادر يكون من غير جناح .. طيرك ..
لكن بردو بيستحمل ..
يقول عادي ولا يهمك ...
أنا اتعودت يا غالية متدقيش ..
مانا هافضل كده عايش على أمل إني بكره هاعيش


اشاعه X اشاعه 9fa854a965e4291d6c5b1635859d09b6






   
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
https://snamasr.ahlamontada.com/
وسام البدرى
مستشاراداري
مستشاراداري
وسام البدرى


ذكر
اشاعه X اشاعه 1344244651611
عدد المساهمات : 2884
اشاعه X اشاعه 7aV76083
الدولة : مصر
وسام اوفياء المنتدى
تاريخ التسجيل : 05/12/2010
العمر : 27
وسام نجم المنتدى
الموقع : Asuit
مزاجى : اشاعه X اشاعه 224058236
المهنة : اشاعه X اشاعه Studen10

اشاعه X اشاعه Empty
مُساهمةموضوع: رد: اشاعه X اشاعه   اشاعه X اشاعه I_icon10الجمعة 25 مارس - 22:12

قامت المواطنه سناء مصطفى بالذهاب الى النيابه العامه بالبحيره لتقديم بلاغ ضد المشاغب وسام البدرى تتهمه فيه بالتعدى على خصوصياتها وحياتها الشخصيه وطالبت السيده من النيابه احضار المدعو وسام البدرى للامضاء على اقرار بعدم التعرض لها ولكن النيابه رفضت الدعوى والشكوى المقدمه شكلا وموضوعا وقالت بالحرف الواحد
يا سيدتى احنا مش اد الواد ده
ده شقى ومشاغب وهيتعبنا واحنا من ناقصين تعب وصداع كفايه بس نشوف موضوع البلطجيه ده هيبقى البلطجيه ووسام علينا ده حرااااااااام
وخرجت السيده من النيابه ايد ورا وايد قدام لا حول لها ولا قوه

هههههههههههههههههههههههههههههههههههه يا عينى عليكى يا امى دخلتى فى سكة اللى يروح ما يرجعش


اشاعه X اشاعه 242371alsh3er

اشاعه X اشاعه 807176783

اشاعه X اشاعه 1371069964291

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
رضوى نصر الدين
مستشارة
مستشارة
رضوى نصر الدين


انثى
عدد المساهمات : 207
اشاعه X اشاعه 7aV76083
الدولة : مصر
تاريخ التسجيل : 02/01/2011
مزاجى : اشاعه X اشاعه 823931448
المهنة : اشاعه X اشاعه Profes10

اشاعه X اشاعه Empty
مُساهمةموضوع: رد: اشاعه X اشاعه   اشاعه X اشاعه I_icon10السبت 26 مارس - 13:50



ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه


يااشاعاتك ياوسام

حلوة اوى اللعبة دى


[size=12]
اشاعه X اشاعه 334961076171560094



أنا بنت النيل .. وزهو الجيل .. بكل جميل تلقانى فى قمر الليل وموج البحر وشمس الصحرا تكرارى
فى وجه الدنيا كتبونى ..بلغات الدنيا نقلونى .. واشتاقوا لى وأحبونى .. انا لست امرأة عادية
مصرية أنا ... أنا مصرية
كالأرض حميمة وبهية .. كالشمس قديمة وصبية .. وتقول الشفاة الخمرية
مصرية أنا .. أنا مصرية
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
وسام البدرى
مستشاراداري
مستشاراداري
وسام البدرى


ذكر
اشاعه X اشاعه 1344244651611
عدد المساهمات : 2884
اشاعه X اشاعه 7aV76083
الدولة : مصر
وسام اوفياء المنتدى
تاريخ التسجيل : 05/12/2010
العمر : 27
وسام نجم المنتدى
الموقع : Asuit
مزاجى : اشاعه X اشاعه 224058236
المهنة : اشاعه X اشاعه Studen10

اشاعه X اشاعه Empty
مُساهمةموضوع: رد: اشاعه X اشاعه   اشاعه X اشاعه I_icon10الأحد 27 مارس - 18:06

طيب ورينا اشاعاتك يا رضوى خانو
اكتبى الاشاعه بتاعتك خلينى اتحفك باشاعه عسوله زيك


اشاعه X اشاعه 242371alsh3er

اشاعه X اشاعه 807176783

اشاعه X اشاعه 1371069964291

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
رضوى نصر الدين
مستشارة
مستشارة
رضوى نصر الدين


انثى
عدد المساهمات : 207
اشاعه X اشاعه 7aV76083
الدولة : مصر
تاريخ التسجيل : 02/01/2011
مزاجى : اشاعه X اشاعه 823931448
المهنة : اشاعه X اشاعه Profes10

اشاعه X اشاعه Empty
مُساهمةموضوع: رد: اشاعه X اشاعه   اشاعه X اشاعه I_icon10الثلاثاء 29 مارس - 1:07



ياجماعة اقولكم على السر الخطير اللى كشفته التحقيقات طااااااااااازة


طلع ان وسام هو اللى ورا موقعة الجمل فى ميدان التحرير لان الجمل اللى كان بيجرى فى التليفزيون ده بتاع وسام وهو اللى كان راكب عليه وجاى بيه يجرى من اسيوط

وانا باطالب بحظره من المنتدى ونفيه فى اوضته ميطلعش منها وتشيلوا منه الكمبيوتر والنت وكل وسائل الترفيه


ولو مسمعش الكلام اعدموه فى ميدان عام عشان كل المجرمين اللى زيه يتعظوا


[size=12]
اشاعه X اشاعه 334961076171560094



أنا بنت النيل .. وزهو الجيل .. بكل جميل تلقانى فى قمر الليل وموج البحر وشمس الصحرا تكرارى
فى وجه الدنيا كتبونى ..بلغات الدنيا نقلونى .. واشتاقوا لى وأحبونى .. انا لست امرأة عادية
مصرية أنا ... أنا مصرية
كالأرض حميمة وبهية .. كالشمس قديمة وصبية .. وتقول الشفاة الخمرية
مصرية أنا .. أنا مصرية
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
HumanSilly
 
 
avatar


عدد المساهمات : 2
اشاعه X اشاعه 7aV76083
تاريخ التسجيل : 06/03/2011
مزاجى : اشاعه X اشاعه 665449037

اشاعه X اشاعه Empty
مُساهمةموضوع: رد: اشاعه X اشاعه   اشاعه X اشاعه I_icon10الثلاثاء 29 مارس - 14:52

هههههههههههههههههههههههههههههه
وأنا معاكى يارودى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
سنا مصر
صاحبة المنتدى
صاحبة المنتدى
avatar


انثى
عدد المساهمات : 9271
اشاعه X اشاعه 7aV76083
الدولة : مصر
وسام الأدارى المميز
تاريخ التسجيل : 18/11/2010
الوسام الذهبى
الموقع : سنا مصر
مزاجى : اشاعه X اشاعه 823931448
المهنة : اشاعه X اشاعه Profes10

اشاعه X اشاعه Empty
مُساهمةموضوع: رد: اشاعه X اشاعه   اشاعه X اشاعه I_icon10الأحد 17 أبريل - 18:36

لالالالالالالالالالالالالالالالالالا
إلا ولدى وسام
حراااااااااام
*
*
كفاية إنه يتعاقب بإننا نفتح دماغه ونطلع كل اللى ماله لازمة" سواء جديدة أو قديمة


يا مصر القلب مش قادر يشوف غيرك ..
ولا قادر ينول خيرك ..
ولا قادر يكون من غير جناح .. طيرك ..
لكن بردو بيستحمل ..
يقول عادي ولا يهمك ...
أنا اتعودت يا غالية متدقيش ..
مانا هافضل كده عايش على أمل إني بكره هاعيش


اشاعه X اشاعه 9fa854a965e4291d6c5b1635859d09b6






   
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
https://snamasr.ahlamontada.com/
abdo mamdouh
مستشاراداري
مستشاراداري
abdo mamdouh


ذكر
عدد المساهمات : 2131
الدولة : مصر
وسام اوفياء المنتدى
تاريخ التسجيل : 13/03/2011
العمر : 27
الموقع : Ägypten
مزاجى : اشاعه X اشاعه 665449037
المهنة : اشاعه X اشاعه Studen10

اشاعه X اشاعه Empty
مُساهمةموضوع: رد: اشاعه X اشاعه   اشاعه X اشاعه I_icon10الإثنين 25 أبريل - 13:44

خبر عاجل

قامت الاستاذه سناء بالتحريض على الثوار فى سوريا و تصدير اسلحه عبر البحر الى سوريا للقضاء على الثوار و الاباده الجماعيه


ومن موقفى هذا اطلب منكم طلب تحويلها للنائب العام


اشاعه X اشاعه Gallery_1238003433
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
تووووتى عشرة
المراقبة العامة
المراقبة العامة
تووووتى عشرة


انثى
توووتى
عدد المساهمات : 1772
اشاعه X اشاعه 7aV76083
الدولة : مصر
وسام العضوة المميزة
تاريخ التسجيل : 18/12/2010
العمر : 24
وسام الحضور المتميز
الموقع : Edkou
مزاجى : اشاعه X اشاعه 665449037
المهنة : اشاعه X اشاعه Studen10

اشاعه X اشاعه Empty
مُساهمةموضوع: رد: اشاعه X اشاعه   اشاعه X اشاعه I_icon10الجمعة 27 مايو - 21:25

تتحول للنائب العام وحالا
أحسن ماما اتعلمت الخربشة على كبر
هههههه ...أوعى تزعلى باهزر


اشاعه X اشاعه Kkkkkkkkw
اشاعه X اشاعه 1347468530481
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://hsukrbnat.com/up/twage-imag1.gi
وسام البدرى
مستشاراداري
مستشاراداري
وسام البدرى


ذكر
اشاعه X اشاعه 1344244651611
عدد المساهمات : 2884
اشاعه X اشاعه 7aV76083
الدولة : مصر
وسام اوفياء المنتدى
تاريخ التسجيل : 05/12/2010
العمر : 27
وسام نجم المنتدى
الموقع : Asuit
مزاجى : اشاعه X اشاعه 224058236
المهنة : اشاعه X اشاعه Studen10

اشاعه X اشاعه Empty
مُساهمةموضوع: رد: اشاعه X اشاعه   اشاعه X اشاعه I_icon10السبت 28 مايو - 1:33

يا جماعه لو سمحتوا محدش يدخل المواضيع يكتب تعقيبات ويخرج من غير الهدف الاساسى للموضوع
المفروض انك تكتب اشاعه على اللى قبلك
لو عاوز تعقب مش مشكله بس بعديها الاشاعه


اشاعه X اشاعه 242371alsh3er

اشاعه X اشاعه 807176783

اشاعه X اشاعه 1371069964291

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 
اشاعه X اشاعه
الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
سنا مصر :: المنتديات الترفيهية :: ▒█❤قسم الالغاز والمسابقات❤▒█-
انتقل الى:  
الساعة الأن بتوقيت (مصر)
جميع الحقوق محفوظة لـسنا مصر
 Powered by ®https://snamasr.ahlamontada.com
حقوق الطبع والنشر©2011 - 2010