سنا مصر
أهلاً بك زائرنا الكريم فى منتداك سنا مصر
لو كنت هاوى ... لو كنت غاوى .....لو كنت ناوى

تعالى .............شاركنا .......رسالتنا
عقل صافى ....قلب دافى....مجتمع راقى


سنا مصر
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

سنا مصر

منتدى اجتماعي ثقافي تعليمي
 
الرئيسيةالتسجيلدخول
ادارة المنتدى : ترجو كل مَن لديه مواد علمية أوتعليمية أن يشارك بها وله جزيل الشكر
مرحبا يا يوميات سنا مصر (كامل) ارجو التثبيت من الأداره - صفحة 2 060111020601hjn4r686 وليد السيد راضي يوميات سنا مصر (كامل) ارجو التثبيت من الأداره - صفحة 2 060111020601hjn4r686 نشكر لك إنضمامك الى أسرة منتدى سنا مصر ونتمنى لك المتعة والفائدة
أستغفر الله استغفاراً أرقى به بفضل الله و رحمته إلى درجات الأوابين


 

 يوميات سنا مصر (كامل) ارجو التثبيت من الأداره

اذهب الى الأسفل 
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2
كاتب الموضوعرسالة
Amr Elbrazely
مستشاراداري
مستشاراداري
Amr Elbrazely

ذكر
عدد المساهمات : 3235
الـــــــبــــــرزيــــلــى
الدولة : مصر
وسام التميز الذهبى
تاريخ التسجيل : 22/12/2010
العمر : 25
وسام الكاتب المميز
الموقع : عايش بين جدران هذا المنتدى
مزاجى : يوميات سنا مصر (كامل) ارجو التثبيت من الأداره - صفحة 2 792096686
المهنة : يوميات سنا مصر (كامل) ارجو التثبيت من الأداره - صفحة 2 Player10

يوميات سنا مصر (كامل) ارجو التثبيت من الأداره - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: يوميات سنا مصر (كامل) ارجو التثبيت من الأداره   يوميات سنا مصر (كامل) ارجو التثبيت من الأداره - صفحة 2 I_icon10السبت 14 يوليو - 16:20

تذكير بمساهمة فاتح الموضوع :

الحلقه الاولي

يوميات سنا مصر (كامل) ارجو التثبيت من الأداره - صفحة 2 27qr9

احمد: لو سمحتي حضرتك...ممكن براية

نور: ههههههههههههههههههههههههههه

احمد :حضرتك بتضحكي على ايه ممكن اعرف يعني لو سمحتي


نور : مش عيب شاب في سنك يطلب براية ..ده احنا في جامعة


احمد : طيب معاكي شفرة...عشان المحاضرة هتبدأ خلاص


نور : ايييييه..ايه شفرة دي..ممكن تسكت لو سمحت

احمد : حد معاااااااه براااااااااية....او قلم زيااااااادة..ردوا


نور: انت اكيد مجنون وطي صوتك الطلبة كلها بتضحك عليك


احمد :ويضحكوا ليه ولاد ........ دووووووووول


نور: خلاص خلاص انا هنقل المحاضرة وبعدين اديلك تصورها


احمد :شكرا بس انقلي كويس ..وياريت تنظمي الكراسة


(اثناء ما المحاضرة شغالة ونور شغالة كتابة واحمد هيموت عشان مش معاه قلم)


احمد: يا انسة خطك زفت زفت..انتي مش مسطرة الصفحة ليه ...وفين التاريخ الهجري .يادي النيلة عليا وعلى الجامعة

نور : انت مالك ومال خطي مش كفاية هديلك تنقل مني وهتعطل انا


احمد : ليه وانتي عربية اصلك علشان تتعلطي..هما البنات متعطلين خلجة


نور : انت انسان قليل الادب...بجد مش بتعرف تكلم البنات ازاي


احمد : لأ يا شيخة والنبي المرة الجاية تبقي تجيبيلي الكتالوج بتاعك


(نور عشان رقيقة سكتت ومش عرفت ترد على بجاحة احمد وانتهت المحاضرة )


اثناء خروج الطلبة من المدرج...احمد حب يستظرف بس بطريقة غبية شوية
احمد وسط حشد من الطلبة بنات وولاد

وكأنهم قطيع من المواشي

هررررررررررررررررررر...وضحكته سمعت كل اللي ماشي


نور بتحكي مع زميلتها من كلية تانية على احمد)ي )

نور : بصي يا هالة الولد ده....فضيحة فضيحة يعني...وحكتلها على اللي حصل

هالة : تلاقيه شاب تحفة...مش باين عليه استايل خالص..ده لابس بدلة وكرافت

نور : بس تعرفي شكله وسيم اووووي...حاسة انه طيب وعلى سجيته

هالة :اوووو...ده وسيم؟...ده مش حاطط نقطة جيل على شعره حتى..شعره منعكش جدا

نور:يا ستي سيبك

هالة: على رأيك

خلص اول يوم في الجامعة وقبل النهاية بدقايق

احمد: يا استاذة يا انسة فين المحاضرة عايز انقلها هاتيها يلا يلا بسرعة

نور : تنقل ايه يابني دي عشر ورقات غير في رسومات وجداول


احمد :ومالهم يعني عشر ورجات انتي هتخلفي وعدك ولا ايه


نور : انا مقلتش كده بس في حاجة اسمها تصوير..اسرع يعني

احمد: هههههههههههههههههه اصور ايه بخطك الزفت ده..شوفي ...زفت

نور: حقيقي انا غلطانة وكلام هالة باين عليه صح...بعد اذنك..اوف

سابته ومشيت .....

احمد: عليكي يا شيخة وعلى هالة وعلى الجامعة كلتها....وبرضه خطك زي الزفت



عاوزين تعرفوا اليوم اللي بعده حصل في ايه



انتظروا الحلقة الثانية من يوميات سنا مصر

يوميات سنا مصر (كامل) ارجو التثبيت من الأداره - صفحة 2 Z023
يوميات سنا مصر (كامل) ارجو التثبيت من الأداره - صفحة 2 456463109


يوميات سنا مصر (كامل) ارجو التثبيت من الأداره - صفحة 2 ALblK


عدل سابقا من قبل Amr Elbrazely في السبت 14 يوليو - 16:46 عدل 1 مرات
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

كاتب الموضوعرسالة
Amr Elbrazely
مستشاراداري
مستشاراداري
Amr Elbrazely

ذكر
عدد المساهمات : 3235
الـــــــبــــــرزيــــلــى
الدولة : مصر
وسام التميز الذهبى
تاريخ التسجيل : 22/12/2010
العمر : 25
وسام الكاتب المميز
الموقع : عايش بين جدران هذا المنتدى
مزاجى : يوميات سنا مصر (كامل) ارجو التثبيت من الأداره - صفحة 2 792096686
المهنة : يوميات سنا مصر (كامل) ارجو التثبيت من الأداره - صفحة 2 Player10

يوميات سنا مصر (كامل) ارجو التثبيت من الأداره - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: رد: يوميات سنا مصر (كامل) ارجو التثبيت من الأداره   يوميات سنا مصر (كامل) ارجو التثبيت من الأداره - صفحة 2 I_icon10السبت 14 يوليو - 16:41

الحلقه السادسة والعشرين







وقفنا المرة الى فاتت عند نووور وهيا بتسأل احمد


نور : هوه انا ايه بالنسبالك ؟


ياتري نور بالنسبه لاحمد ايه ؟؟؟؟


دا الى هنعرفوا مع بعض الحلقه دي


نور : هوه انا ايه بالنسبالك ؟

احمد : عارفه السؤال دا يا نور

نور : ماله

احمد : كنت لسه بسأله لنفسي من نص ساعه

نور : وياتري اجابتك عليه كانت ايه ؟

احمد : هقولك علي حاجه يا نور بس حاولي تفهميني

نور : اتفضل

احمد : هقولك مثل بسيط كدا ينفع القمر يطلع من غير ميكون في ليل ؟


نور : لا طبعا

احمد : ينفع الشمس تشرق من الغرب بدل الشرق ؟


نور : لا بردوا

احمد : هوه انتي كدا يا نور قمرر بينور ليه الليالي وشمس بتدفيني وبتفضل منورالي طول النهار مش بس كداا

نور : امال ايه


احمد : يعني بحس انك قريبه مني اوي

نور : هوه دا بس يااحمد ؟

احمد :لا يا نور بس مش تسبقي الاحداث هتعرفي كل حاجه في وقتها المناسب

نور : انا سعيدة جدا بكلامك دا يااحمد مع اني مكنتش اتوقع انك تقوله

احمد : ليه يعني هههههههههههه الحروف هتقع مني

نور : هههههههههههههههههههه لا مش قصدي

احمد : المهم يا نور احنا هنسافر بكرة الصبح لازم نروح نشوف ريم ونجبها معانا

نور : اها طبعا يلا بيناا

احمد : طيب والعصيرر

نور : مرة تانيه بقي ههههههههههههههه علشان نلحق الساعه 11

احمد : زي متحبي يا قمرر يلا بينا


***************

في نفس الوقت نهي عاملة تجرب تضرب علي تليفون نور وهي فاكرة ان النمرة بتاع احمد


وفجآة التليفوون رن


نور : ايوووة مين ؟


نهي : انا نهي الممرضه في المستشفي الي صحبتك ريم فيها

نور : اها انا تحت في الرسبشن وطالعه علي طول

نهي : هوه انتي مين ؟ هووه دا مش رقم موبيل احمد

نور : لا دا رقم موبيلي انا ثواني انا طالعه انا واحمد

نهي : اوكي سلام

*********************

اول مخرجت من الاسنسير لقيت نهي في انتظارها عايزه طبعا تشوف مين نور دي ههههههههههههههههههه والمفاجأة الكبري

نهي : انتي نور ؟

احمد : اها هيا يا نهي

نور : انتي تعرفيني قبل كدا ؟

نهي : لا سمعت عنك

احمد : بقيتي اشهر من مادلين طبر يا نور افرحي بقي

نور : ههههههههههههه بس يااحمد استني لما اشوفها سمعت ايه ؟

نهي : لا عادي كل صحابك بيحبوكي حتي احمد ساب ريم وجالك

( نور بقي بصت لاحمد كدا بصه جميلة اوي اكيد كلنا عارفها يعني هههههههههه)


نور : لا هوه مش سابها بس يعني :$ هوه كان جاي علشان انا مبقاش لوحدي

نهي : اها ربنا يخليكوا لبعض

نور : يارب :$

احمد : هههههههههههههههه هوه فيه ايه ؟

نهي : لا مفيش اتفضلوا ريم في الاوضة بتاعتها

احمد : انا عايز اشرب شاي يا نهي بس باللبن لو سمحتي

نهي : حضرتك دي مستشفي مش كافترياا

احمد : يلهوي بتحرجيني يا نهي

نهي :اها خلي نور تعملك

احمد : اها ههههههههههههه هي بقيت كدا طيب مش عايز حاجه

نور : هوه في ايه يااحمد ؟

احمد : معرفشي والله يا نور عادي كبري يلا بس نتدخل نشوف ريم


نور : اوك




********************
دخل احمد ونور الاوضه بتاع ريم لقوا ريم قاعدة كداا


نور : الف سلامة عليكي يا حبيبتي

ريم : الله يسلمك يا نور

احمد : هتروحي انهردة ان شاء الله

ريم : اها هخرج دلوقتي علشان نسافر الصبح

احمد : طيب هروح انا اشوف الرسبشن علشان اخلص الحساب معاهم

ريم : الرسبشن ولا نهي ولا ايه بالظبط

نور : نهي ؟؟

ريم : اها نهي

احمد : مالها نهي يا ريم

ريم : يابني دي قلقانه عليك اكتر مني هههههههههه

احمد : وانا مالي هعملها ايه يعني

ريم : دي عايزه تعرف كل حاجه عنك هههههههههههههه

نور : ازاي يعني

ريم : بتسأل اسئلة غريبه كدا

نور : زي ايه ؟

ريم : مش فاكرة

احمد : والله انتي هبلة انتي وهيااا جتكو القرف انا نازل

نور : احمد بسررعه ومش تتأخر ومش تقف تتكلم كتير

احمد : هههههههههه لا مش هقف مع نهي متقلقيش ههههه

نور : هههههههههه طيب كويس انك فاهم

احمد : اساسي يابنتي

نور : ماشي ياعم

احمد : يلا انا نازل


******************


















ماشي احمد علشان يوصل للاسنسير علشان ينزل يشوف حساب المستشفي شاف نهي


نفض ومشي ههههههههههههههههههههههههههههههههه



نزل تحت خلص حساب المستشفي مع الحساباات وجاب عربية ورجعوا الفندق



وهيسافرروا الصبح



امممممممممممممممممممممممممممم




ياتري في احداث قبل ميسافروا تاني؟




يااتري في احداث وهما في الطريق ؟




سنري ماذا سوف يكووون في الحلقه القادمة



انتظروناا


يوميات سنا مصر (كامل) ارجو التثبيت من الأداره - صفحة 2 ALblK
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Amr Elbrazely
مستشاراداري
مستشاراداري
Amr Elbrazely

ذكر
عدد المساهمات : 3235
الـــــــبــــــرزيــــلــى
الدولة : مصر
وسام التميز الذهبى
تاريخ التسجيل : 22/12/2010
العمر : 25
وسام الكاتب المميز
الموقع : عايش بين جدران هذا المنتدى
مزاجى : يوميات سنا مصر (كامل) ارجو التثبيت من الأداره - صفحة 2 792096686
المهنة : يوميات سنا مصر (كامل) ارجو التثبيت من الأداره - صفحة 2 Player10

يوميات سنا مصر (كامل) ارجو التثبيت من الأداره - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: رد: يوميات سنا مصر (كامل) ارجو التثبيت من الأداره   يوميات سنا مصر (كامل) ارجو التثبيت من الأداره - صفحة 2 I_icon10السبت 14 يوليو - 16:42

الحلقه السابعه والعشررررررررين





طلع احمد و نور والمكسوورة (ريم يعني )الاوض بتاعتهم في الفندق
ومن هنا ابتدي كلام تاني


بين مين ومين الكلام التاني ؟؟؟

اممممممممممممممممممممممممممممم


بين ريم ونور

ريم : نور انا عايزة اقولك حاجه

نور : نعم يا ريم

ريم : انتي ايه رائيك في احمد

نور : احمد ( ولحظه تفكير عميقة ) ماله يعني

ريم : مالك شكلك اتغير ليه

نور : لا مفيش حاجه

ريم : مفيش حاجه :s طيب

نور : هتنامي بقي علشان هنمشي الصبح بدري

ريم : اها هنام


نور : وانا كمان تصدقي نفسي انام كتير اوي

ريم : اها باين عليكي

نور : باين عليا هههههههههههههههه



ريم : اها


نور : طيب يلا ننام بقي


ريم : اوكي يلا


واطفي النور,,,,,,,,,,,,,,,,,, وبعد خمس دقائق رن موبيل نوور



صحيت ريم ومسكت الموبيل



ريم : الوو ايوة يااحمد

احمد : ايوه ياحبيبتي ازيك

ريم : حبيبتك ؟

احمد : اها يا نور غريبة دي ؟

ريم : بس انا مش نور يا استاذ احمد

احمد : ريم

ريم : اها زفت يا سي احمد

احمد : مالك يا ريم في ايه
ريم : لا ابدا مفيش حاجه خالص ثواني اصحيلك حبيبتك تكلمها

احمد : امممممممممممم طيب بصي يا ريم

ريم : نعم

احمد : بصي يا ماما انا لو فكرت احب حد مش هلاقي احسن من نور علشان احبها

ريم : اشمعنا يعني وحشين احنا

احمد : لا ابدا بس انا اعرف نوور كويس وكمان بحب فيها حاجات كتيرة اوي

ريم : اها مهو واضح من كلامك اهوه

احمد : يابنتي انا معرفشي عنك حاجه

ريم : طيب مش مشكلة

وفجأة .,.,.,.,


تصحي نوور وتسمع بقيت حديث احمد وريم الى هوووا :$

احمد : طيب انا مش عايزك تزعلي ياريم مانتي عارفه ان انا بحبك

ريم : وانا كمان بحبك

احمد : لا بحبك زي اختي متفهمنيش غلط

ريم : شعور رقيق منك يااحمد بس للاسف في وقت متأخر

احمد : تقصدي ايه بوقت متأخر

ريم : ايوه انا حتي لو بحبك مش هقدراكمل معاك علشان
خاطر نور

احمد : وانا بحبك نور اصلا يا ريم

ريم : بص يااحمد مش هعرف اتكلم معاك دلوقتي فخليها للظروف

احمد : اوكي سلام

ريم : احمد

احمد : نعم يا ريم

ريم : لا ابدا مفيش
****************************


طبعا نور سمعت الكلام الى فوق دا وكان رد فعلها انها عملت انها مكلمة نومها عادي وقالت تستني بقي علشان تفهم وتشوف احمد هيقولها ايه

**************************

وتاني يوم الصبح قدام الاتوبيس
احمد واقف مستني ريم ونور
طبعا محدش فيهم لسه وصل وفاضل عشر دقايق والاتوبيس يتحرك
واحمد بيرن علي موبيل نور وهي مش بترد وبتكنسل عليه

ووصلت نور وريم

احمد رايح بيكلم نور وريم

احمد : ايه يا نور مش بتردي علي الموبيل ليه

نور : مليش مزاج

احمد : ملكيش مزاج ؟ طيب براحتك وانا غلطاان اصلا اني
كلمتك

نور : اها من ناحيه انت غلطان فانت غلطان في حاجات كتير بس هقولك ايه

احمد : تقوليلي ايه في ايه يابنتي الناس بتصحي تقول للناس صباح الخير

نور : لا انا صاحيه اقول يا خناق

ريم : في ايه يا نور مالك بس

نور : لا مفيش يا ريم

ريم : طيب يلا نركب علشان هقعد هنا علشان رجلي

نور : لا انا رأي انك تقعدي جمب احمد واعتقد كدا الظروف مناسبة

ريم : ظروف ؟ ظروف ايه يابنتي ؟

نور : لا متشغليش بالك

احمد :يلا يا ريم علشان اركبك نور مش عارف مالها علي الصبح

نور : استاذ احمد اعتقد انك ملكش دعوه بنور لحد منوصل القاهرة وكل واحد يشوف رايح فين

احمد : طيب يا نور انا مش هتكلم معاكي دلوقتي بس خليكي فاكرة الطريقه دي

ريم : هوه انت زعلتها في حاجه يااحمد

نور : ويزعلني بتاع ايه ملوش انه يزعلني


احمد : يووووة بقي مبحبش انا حركات العيال دي انا طالع

********************

وطلع احمد ريم وطلع ركب وبينه وبين نووور تلت كراسي

المفاجأه ان نور لما قالت الظروف مناسبة ريم فهمت انها سمعت كلامهم امبارح وقالت فرصه علشان اعرف اوصل للي انا عايزاه



ياتري ريم هتعمل ايه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟



















وياتري احمد هيعمل ايه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


















وياتري نوور هتعمل ايه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟



















































دا الي هنعرفوا مع بعض المرة الجاية


يوميات سنا مصر (كامل) ارجو التثبيت من الأداره - صفحة 2 ALblK
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Amr Elbrazely
مستشاراداري
مستشاراداري
Amr Elbrazely

ذكر
عدد المساهمات : 3235
الـــــــبــــــرزيــــلــى
الدولة : مصر
وسام التميز الذهبى
تاريخ التسجيل : 22/12/2010
العمر : 25
وسام الكاتب المميز
الموقع : عايش بين جدران هذا المنتدى
مزاجى : يوميات سنا مصر (كامل) ارجو التثبيت من الأداره - صفحة 2 792096686
المهنة : يوميات سنا مصر (كامل) ارجو التثبيت من الأداره - صفحة 2 Player10

يوميات سنا مصر (كامل) ارجو التثبيت من الأداره - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: رد: يوميات سنا مصر (كامل) ارجو التثبيت من الأداره   يوميات سنا مصر (كامل) ارجو التثبيت من الأداره - صفحة 2 I_icon10السبت 14 يوليو - 16:43

الثامنه والعشرين













وصلنا المرة الى فاتت ان ريم كانت بتظبط امورها علشان توصل للي هيا عايزااه

نشوف مع بعض ايه الى هيحصل

ركبت نور جمب ريم في الاول علشان رجل ريم المكسورة

وركب احمد قدام

بدأ احمد يفكر في الموضوع ويشوف ايه الى حصل علشان نور يبقي اسلوبها كدا

وبدأت ريم تفكر ازاي تخلي نور واحمد يكرهوا بعض

وبدأت ريم بعد معملت خطه محكمة لكل دا وهتبدأ مع نور

ريم : مالك يا نور مضايقه ليه


نور : مش مضايقه ولا حاجه انتي هضايقيني بالعافية


ريم : لا شكلك مضايقه انا مش لسه عارفاكي يعني


نور : وبعدين بقي يا ريم

ريم : طيب سوري يا نور بس عايزه اعرفك حاجه


نور : وانا مش عايزة اعرف حاجه يا ريم علشان خاطر ربنا


ريم : طيب ياريت تفهميني مالك علشان شكلك كده ميطمنشي


نور : اقولك والله لقايمة مغيرة الكورسي مع حد تاني ومش قاعد
جمبك انتي كمان لو نطقتي بحرف واحد


ريم : لا لا لا خلاص خليكي


نور : طيب اسكتي بقي علشان عايز شوية هدوء


ريم : حاضر


وسكتت فجأه كده ومسكت الموبيل



بعتت رساله لااحمد



مضمون الرساله



احمد : انا مش عارف نور بتعاملني وحش وعمال تقول كلام غريب مش عارفه ايه الى غيرها كدا


المهم رن موبيل احمد برساله النغمة



احمد : ياتري مين الى بعتلي رساله يارب تكون نور
فتح الرساله لاقها من ريم ومكتوب فييها الكلام الي فاتت


راح قايم


وراح ناحيه نور



احمد : ايه يابنتي مالك



نور : لو سمحت روح اقعد مكانك وملكشي دعوة بيااا

احمد : علي فكرة اسلوبك وحش اوي معايا وانا مبحبش الاسلوب دا

نور : ايوه عارفه بس انت شخصيا مينعفشي معاك غير الاسلوب دا

احمد : واشمعنا انا شخصيا علي اساس اني احمد زويل ههههههههه


نور : دمك تقيل بصرااحة


احمد : انتي كدا بصراحه زوديتها اوي وانا اسف اني قومت من مكاني علشان اشوفك مضايقه من ايه


نور : طيب يلا روح اقعد مكانك وياريت تخليك في نفسك بس


احمد : اممممممممم اوكي


وجع احمد قعد مكانوا تاني


وبدأت نور تتكلم مع نفسها وتقول هوه ايه الي انا عملته دا مكنش المفروض اكلمه بالاسلوب دا

ففكرت في مسدج

اممممممممممممممممممممممم










امممممممممممممممممممممممممممم








امممممممممممممممممممممممممممممممممممم


























امممممممممممممممممممممم هتكتب ايه في المسج ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟





























دا الى هنعرفوا مع بعض الحلقه الجايةة















يوميات سنا مصر (كامل) ارجو التثبيت من الأداره - صفحة 2 2892525134









انتظرونااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا


يوميات سنا مصر (كامل) ارجو التثبيت من الأداره - صفحة 2 ALblK
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Amr Elbrazely
مستشاراداري
مستشاراداري
Amr Elbrazely

ذكر
عدد المساهمات : 3235
الـــــــبــــــرزيــــلــى
الدولة : مصر
وسام التميز الذهبى
تاريخ التسجيل : 22/12/2010
العمر : 25
وسام الكاتب المميز
الموقع : عايش بين جدران هذا المنتدى
مزاجى : يوميات سنا مصر (كامل) ارجو التثبيت من الأداره - صفحة 2 792096686
المهنة : يوميات سنا مصر (كامل) ارجو التثبيت من الأداره - صفحة 2 Player10

يوميات سنا مصر (كامل) ارجو التثبيت من الأداره - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: رد: يوميات سنا مصر (كامل) ارجو التثبيت من الأداره   يوميات سنا مصر (كامل) ارجو التثبيت من الأداره - صفحة 2 I_icon10السبت 14 يوليو - 16:43

الحلقة التاسعه والعشرووون




وقفنا المرة الى فاتتت



بدأت نور تتكلم مع نفسها وتقول هوه ايه الي انا عملته دا مكنش المفروض اكلمه بالاسلوب دا




ففكرت في مسدج




ياتري كتبت ايه في المسدج



مسكت الموبيل وقعدت تفكررر



اكتبلة ايه



المهم بعتت المسدج



وكتبتلوا انا اسف










المهم احمد شاف المسدج وبصلها ورجع تاني يبص قدامه تاني
وفكر يوم يكلمها بس كرامته مسمحتلوش
فقال يقعد ويستني الظروف هتعمل ايه





وبعد لحظاات











قامت نور جمب احمد وقالته







نور : احمد


احمد : نعم

نور : انا سمعتك انت وريم بتتكلموا امبارح


احمد : بجد يا نور

نور : اها بجد

احمد : والله يا نور كل كلمة قولتها لريم ساعه مكنا بنتكلم كانت من جوة قلبي


نور : اممممممممممممم ( وشها احمر كدا طبعا مضايقه ) طيب ربنا يتتمم ليكم بخير


احمد : لا لا لا استني انتي فهمتي غلط خالص


نور : غلط ايه وصح ايه والله انا مبقتشي عارفه الصح من الغلط

احمد : هههههههههههههههه ليه ان شاء الله

نور : احمد بطل تهريج لو سمحت وفهمني في ايه

احمد : طيب اهدي يابنتي احنا في الاتوبيس ومعانا ناس

نور : طيب هديت ممكن تتكلم بقي

احمد : لا ممكن تقعدي بقي وتهدي كدا ولما ننزل ان شاء الله هبقي افهمك كل حاجه


نور : انت بتهرج يااحمد هوه انت فاكر اني هقدر استني لحد منوصل

احمد : مهو في احتمال 50 % منوصلشي ههههههههههههه

نور : والله انت رخممممم مووووووووووت

احمد : ربنا يسمحك روحي بقي اقعدي وحاولي تفهمي من ريم علي منبقي نوصل


نور : حاضرر :@@::@@:@@:@@@


احمد : ههههههههه والله البنات دي عايزة الولعه مش عايزه الى يكلمهم بالراحة
















***************************************


راحت نور علشان توقع ريم في الكلام

نور : ها يا ريم عاملة ايه دلوقتي

ريم : الحمد لله كويسة

نور : طيب

ريم : بس انتي رجعتي لمودك تاني هوه انتي كنتي مضايقه من حاجة

نور : لا لا ابدا بس مكنتش نمت كويس

ريم : اقصدك سمعتي المكالمة بتاعه احمد امبارح معايا

نور : اها


ريم : علي فكرة يا نور انتي صحبتي وصعب عليا اني اضحك عليكي او اقولك حاجه مصحلتشي

نور : قولي يا ريم انتي عارفه اني بثق فيكي

ريم : احمد امبارح كان بيكلمك علي موبيك
فانا رديت عليه
فقالي ايوه يا حبيبتي
مش عارفه بقي كان يقصدني ولا يقصدك

نور : هوه انتي كنتي اتكلمتي

ريم : ايوة كنت قولت الوو

نور : اها ممكن يكون مش ركز في الصوت بس

ريم : عايزة اسالك سؤال يا نور

نور : اتفضلي

ريم : هوه انتي بتحبي احمد ؟

نور : نعم ؟؟ بتقولي ايه

ريم : ههههههههههههههههه هوه انتي بتحبي احمد

وفجأة




وفي ولهة من الوقت



سمع الجميع صوووووووووووت كداا



ياتري صوووت مييييييييييين ؟؟؟؟؟؟؟؟؟




صووووووووووت السواق الريست يا جماعه هنريح هنا شوية ونكمل بعد ساعتين


نور فرحت اوي ههههههههههههه انها مريحتش ريم ههههههههههههههههههه

نزل الجميع علي الطريق قدام فندق علشان يشربوا حاجه ياكلوا حاجة كدا يعني

وقامت قالتها ثواني هسأل احمد علي حاجة

ريم : اوكي














راحت نور لاحمد

نور : احمد

احمد : نعم

نور : انت وانت بتتكلم امبارح كنت عارف ان مين الى معاك

احمد : كنت عارف انها ريم

نور : كنت عارف انها ريم وبتقولها ايوه يا حبيبتي ؟

احمد : لالالا في الاول كنت بكلمها علي اساس انتي

نور : وبعدين

احمد : اتكملنا كلام عادي يعني وفهمتها اني ؟؟؟؟؟

نور : انك ايه ؟

احمد : اني كنت عايزك انتي

نور : طيب وليه مش خليتها تصحيني

احمد : مكنتش عايز اقلقك يا قمر

نور : تقلقني :@

احمد : اها هههههههههههههه

نور : والنعمة انت رخم

احمد : من بعض ما عندكم

نور : طيب هروح اقعد مع ريم علشان مش تبقي لوحدها

احمد : لا استني نفضلها بقي وتعال نتغدي مع بعض

نور : هتغديني ايه طيب

احمد : ههههههههههه في سندوتشات فول وطعمية هنا جنان ههههههههههه

نور : هههههههههههههههه لا انا هروح اتغدي مع ريم

احمد : طيب هتتغدوا ايه

نور : مش عارفه

احمد : طيب تعالي بس ندخل جوه ونشوف عندهم اكل ايه

نور : طيب اوكي يلا






















***************************************


ريم قاعدة هتولع نور سابتها هي واحمد ودخلوا المطعم
وجتلها فكرررررررررررررررررررررررررررة

ياتري هنعمل ايه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

























هتعمل حاجه ظريفة اوي
























داالى هنعرفوا مع بعض الحلقه الجاية






















انتظرونااااااااااااااااااااااااااااااا


يوميات سنا مصر (كامل) ارجو التثبيت من الأداره - صفحة 2 ALblK
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Amr Elbrazely
مستشاراداري
مستشاراداري
Amr Elbrazely

ذكر
عدد المساهمات : 3235
الـــــــبــــــرزيــــلــى
الدولة : مصر
وسام التميز الذهبى
تاريخ التسجيل : 22/12/2010
العمر : 25
وسام الكاتب المميز
الموقع : عايش بين جدران هذا المنتدى
مزاجى : يوميات سنا مصر (كامل) ارجو التثبيت من الأداره - صفحة 2 792096686
المهنة : يوميات سنا مصر (كامل) ارجو التثبيت من الأداره - صفحة 2 Player10

يوميات سنا مصر (كامل) ارجو التثبيت من الأداره - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: رد: يوميات سنا مصر (كامل) ارجو التثبيت من الأداره   يوميات سنا مصر (كامل) ارجو التثبيت من الأداره - صفحة 2 I_icon10السبت 14 يوليو - 16:44

الحلقه الثلاثون


















***********************************************
ريم قاعدة هتولع نور سابتها هي واحمد ودخلوا المطعم
وجتلها فكرررررررررررررررررررررررررررة

ياتري هنعمل ايه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

اممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم

عايزه اعمل حاجه علشان اخليهم مش يعرفوا يتصالحوا
ياتري هتعملي ايه يا ريم

اممم يلا يا ريري فكري

وجدتها

اها يا رجلىىىىىىىىىىىىىىىىىىى

رجلىىىىىىىىىىىىىىىىىى

سمع احمد ونور صوت ريم وهي بتأألم سابوا المطعم ومشيوا من غير مياكلوا يعيني ورحوا يشوفوا ريم

نور : مالك يا ريم

ريم : رجلي بتوجعني اوي

نور : من ايه حصل حاجه

ريم : اها اتخبطت مني هنا

احمد : وكل الدوشة الى انتي عاملاها دي علشان رجلك اتخبطت مكنتش تبقي الخبطه في دماغك وتموتك ونستريح منك ههههههههههههههههههه

نور : لا حرام عليك يااحمد متقولشي كدا بعد الشر عنها

ريم : ان شلااا انت

نور : لا متقوليش كدا بقي وبس خالص انتي وهوه

احمد : حادر انا بسيت اهووووووووووت

ريم : ايوه امشي من هنا كمان دي قاعدة بنات انت جاي تقعد معانا ليه

نور : هههههههههههههههههههه ايوة يااحمد يلا اسمع الكلام وامشي بقي

احمد : شوفتي المفعنة الى مش بيطمر فيها حاجة انا جاي اشوفها يمكن تكون فيها حاجة

نور : لا امشي هي كويسة ههههههههههههههههههههههههههههههههه

احمد : طيب يلا نروح نشوف الاكل زمانه برد

نور : لا روح هات الاكل هنا علشان ريم تاكل معانا

احمد : بقي انا هاكل مع ريم دي هههههههههههههههههههههههههههه

ريم : ومالها بقي ريم يا سي احمد

احمد : سي السيد لو سمحتي هههههههههههههههههه اتعلموا تكلموا ولاد الناس بئي هههههههههه

ريم : ولاد ناس هههههههههههههههههههه ضحكتني ههههههههههههههههههههههه

نور : بس يابنتي انتي وهوه كدا هتزعلوا من بعض

احمد : لا لا متقليش يا نور باخد بمبدأ انا اذا تكلم السفهاء فدع القافله تسير هههههههههههههههههه

نور : هههههههههههههههههههههههههههههههههههههه طيب بس يااحمد علشان خاطري :$

احمد : بس كدا :$ دانت تؤمر يا قمر

ريم : اجبلكوا اتنين عصير ليمون :S

احمد : اها ياريت وشجاريتن وكرسي وطرابية ههههههههههههههههههههههه

نور : قصدك كرسين وشجره وطرابية هههههههههههههههههههههههههههههه

احمد : يا ستي بقول شجرتين علشان تقوم مترجعشي هههههههههههههههه


ريم : انشللااا الي يكرهني

احمد : هوه انتي في حد بيحبك اصلا ههههههههههههههههههههههههههههههههه

نور : انا بحبها :$ اختي العسووولة دي

ريم : تسلملي يارب يا نور

احمد : اعدم عم ابراهيم بتاع الترمس بتجاملك هههههههههههههههههههههه

ريم : ملكش دعوه يا غلس يوميات سنا مصر (كامل) ارجو التثبيت من الأداره - صفحة 2 Sad

نور : متقوليش عليه غلس لو سمحتي :$

احمد : يابنتي قولتلك سيبك منها وتعال نروح نتغدي سوا وهي انشالله مكلت هههههههههه

نور : لا روح هات انت بقي يااحمد علشان خلاص فاضل في الريست نص ساعه

احمد : حاضر

نور :تاكلي ايه يا ريم ؟

احمد : لا هجيبلها علي زوقي ههههههههههههه سندوتشين طعمية ونخلص من رخامتها

ريم : يابني بطل الرخامة الى فيك دي يوميات سنا مصر (كامل) ارجو التثبيت من الأداره - صفحة 2 Sad

احمد : طيب هروح اجيب الاكل واجي







**********************************

مشي احمد راح يبجيب الاكل


وبعدين ريم بتسأل نور

ريم : نور عايزه اسألك علي حاجه

نور : اسالي يا ريم

ريم : هوه انتي واحمد خلاص يعني ؟

نور : يعني ايه خلاص يعني ههههههههه مش فاهمة حاجة

ريم : بتحبوا بعض يعني

نور: بصي هوه بصرراحة مش قالهالي مرة واحدة

ريم : امال قالهالك علي تلت مقاطع :S

نور : نوو هوه يمكن حسسني بيها بس مش قالها

ريم : وانتي بتحبية

نور : ايه ؟

ريم : وانتي بيحيبه

نور : بصراحة ؟

ريم : امال يعني بالسلطة يوميات سنا مصر (كامل) ارجو التثبيت من الأداره - صفحة 2 Sad

نور : اه بس مش عارفه هوه بقي ناوي علي ايه

ريم : علي فكرة عايزه اعترفلك بحاجة

نور : تعترفي يوميات سنا مصر (كامل) ارجو التثبيت من الأداره - صفحة 2 Excl!!!!!!!!!!!

ريم : اه

نور : باية يوميات سنا مصر (كامل) ارجو التثبيت من الأداره - صفحة 2 Excl!!!!!

ريم : انا كنت حاسه اني بحب احمد وهوه كمان حسسني انه بيحبني بس بعد مكالمه التليفون عرفت انه بيحبك وكنت شاكه قبل كدا

نور : بيحبني :$

ريم : اها

نور : بصي يا ريم صعبه اوي اني اختار بين صحبتي وبين الى انا بحبه فانا هسيب الامور تمشي بطبيعتها علشان مش نزعل من بعض

ريم : لا هنزعل من بعض ليه يعني دانا المفروض اني افرحلك في فرحك هوه احنا مش اخوات

نور : ربنا يخليكي يارب يا ريم
ريم قاعدة هتولع (( ايه الي انا هببتوا دا )) جييييت اكحلها عمتها يوميات سنا مصر (كامل) ارجو التثبيت من الأداره - صفحة 2 Sad

ولحظااااااااااااااااات من الصمت

*
**
***
****
*****
******
*******
********








ويأتي احمد
بالسندوتشاات



يلا كلوا بسرعه علشان السواق بيقولوا استعدووووا هنمشي


************************************

وينتهي الريست بانتهاء الغداا ويرجع الجميع للاتوبيس لاستكمال العوووووووووووووودة


*************************************





























































وانتظروووووووووووونا الحلقه القادمة


يوميات سنا مصر (كامل) ارجو التثبيت من الأداره - صفحة 2 ALblK
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Amr Elbrazely
مستشاراداري
مستشاراداري
Amr Elbrazely

ذكر
عدد المساهمات : 3235
الـــــــبــــــرزيــــلــى
الدولة : مصر
وسام التميز الذهبى
تاريخ التسجيل : 22/12/2010
العمر : 25
وسام الكاتب المميز
الموقع : عايش بين جدران هذا المنتدى
مزاجى : يوميات سنا مصر (كامل) ارجو التثبيت من الأداره - صفحة 2 792096686
المهنة : يوميات سنا مصر (كامل) ارجو التثبيت من الأداره - صفحة 2 Player10

يوميات سنا مصر (كامل) ارجو التثبيت من الأداره - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: رد: يوميات سنا مصر (كامل) ارجو التثبيت من الأداره   يوميات سنا مصر (كامل) ارجو التثبيت من الأداره - صفحة 2 I_icon10السبت 14 يوليو - 16:45

الحلقه الحادية والثلاثون



وقفنا المرة الي فاتت


وينتهي الريست بانتهاء الغداا ويرجع الجميع للاتوبيس لاستكمال العوووووووووووووودة



الصمت يسوووووووووووود الاتوبيس ياتري في ايه


ريم مضايقه اوي من الى حصل ومن احمد ومن نور ومش طايقه نفسها ففضلت السكوت

نور بتفكر في احمد يااتري هوه كمان بيحبها ولا مجرد اعجاب ولا مجرد واحد بيتسلي وياتري هي

اخطأت الاختيار ولا ايه بالظبط

احمد بقي ودا مشكلته مشكلة عمال يفكر يعرف نور انو بيحبها ازاي ؟؟

والاتوبيس ماشي في الطريق والسواق هينام وشكلوا هيقلب الاتبويس بيهم وهيموتوا ونخلص

منهم كلهم باذن الله

هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه هههههههههههههههههههههههههههههههه

**********************************

وبعد مرور سبع ساعات تقريبا ومحدش يسألني ليه سبع ساعات علشان هي جت في دماغي

كدا

السواق : حمداالله علي السلامة يا جماعة

وصلنا الحمد لله


وصل الرجل ووصل الناس


ونزلت الناس من الاتوبيس


ونزل احمد نور وريم ووقفوا تاكسي



ريم : ميرسي يااحمد معلش تعبتك معايا

احمد : انتي بتقولي ايه يا هبلة احنا اخوات

ريم : تسلم يارب يااحمد

احمد : يارب يختي يارب هههههههههههههه

احمد : نور هتروحي فين دلوقتي

نور : هرجع تاني شرم هههههههههههههههه

احمد : طيب استني نروح ريم ونرجع سوا هههههههههههه

ريم : ههههههههههههههه ماشي انا هركب وامشي يا غلسين


نور : هروح طبعا يااحمد مرهقة جدا ومحتاجه اني اريح

احمد : طيب بعد متوصلوا اتصلوا بيا طمنوني عليكوا

ريم : وانت هتروح فين يااحمد

احمد : هروح اخد شوية حاجات من البيت وهنزل البلد

نور : انت هتنزل البلد ؟

احمد : اها


نور : طيب هشوفك امته تاني

ريم : خليه ياستي قاعد في بلدهم اكرمله ههههههههههههه

احمد : خليكي في حالك يا غلسه انتي :@

ريم : انا غلسه يااحمد

احمد : بصرااحة اها

نور : عندوا حق بصراحه يا ريم

ريم : ماشي ماشي ربنا يسمحكوا


يلا علشان تروحوا ووقف احمد تاكسي وركب نور وقالها انا هوصل لريم لحد البيت

نور : لا هاجي معاكوا انا بيتي مش بعيد عن ريم

احمد : هههههههههههه ولا بعيد هههههههههههه

نور : يلا مش مهم توقف تاكسيات تاني


*****************************

السواق : علي فين يا انسة

ريم : المعادي يا اسطي

السواق : هي المعادي دي شارع يعني راحة فين في المعادي

احمد : ايه يعم انت في ايه مش في راجل واقف المفروض تتكلم معاه ولا انت ابن دزمه معترفشي

في الاصول

السواق : اللهم طولك يا روح بلاش غلط يا بليدنا انت

نور : خلاص انتو هتتخانقوا

السواق : لا يا ستي اتفضلوا اركبوا مهو يوم مش معدي باين عليه من اوله

احمد : تصدق بالله يا اسطي

السواق : لا اله الا الله سيدنا محمد رسول الله

احمد : انت متنفعشي سواق اخرك سبااك مش عارف دا احساسي من ناحيتك

السواق : والله يا اخينا انا مش مستريحلك مش عارف ليه

احمد : يعم هوه انا جاي اتجوز اختك :S هتقولي مستريحلك ولا مش مستريحلك ايه الناس دي

السواق : يعم متبطل غلط مش عايز اطول لساني عليك

احمد : تطووول ايه انت عبيط يعم انت ولا شكلك كدا

ريم : خلاصصصصصصصصصصصصصصصصصصصصصصصصص انتوا بتتخانقوا

السواق : والله مانا مركبكوا

احمد : احسن يعني هنركب التروماي هههههههههههههههه يلا يعم شوف انت رايح فين















******************************

ومشي سواق التاكسي

واحمد واقف واحد تاني بس شاب كدا وباين عليه لذيذ

السواق : علي فين يا فندم
احمد : المعادي يا باشا
السواق : اتفضل ياباشا
ونزل فتح شنطه العربية ودخل الشنط وركبهم ومشي

السواق : علي فين بالظبط في المعادي يا استاذ
احمد : شارع بغداد عمارة 32
السواق : اوك

وبعد خمس دقايق تقريباا

وصلوا

ريم بتتكلم في التليفون

ريم : ايوه يا ماما
مامتها : ايوه يا ريم
ريم : انا تحت العمارة ورجلي مكسورة
مامتها : مكسورة ؟؟
ريم : اها
مامتها : طيب انا هنزلك حالا
ريم : اوكي بس بسرعه


ثواني معلش ماما نازلة دلوقتي

السواق ولا يهمك يا فندم

احمد : علي فكرة انت زوق يعني

السواق : ربنا يخليك
ونزلت مامة ريم

مامة ريم : مالك يا ريم

احمد : هوه دا وقت مالك يا ريم هههههههههههههه
ريم : بس يااحمد هههههههههههههههههههه
احمد : حادر
ريم : يلا نزلوني

نزلت ريم وخرج الراجل شنطها
احمد : ثواني معلش هطلعها وانزلك
السواق : ولا يهمك انا معاك
طلع احمد مسند ريم ومامتها معاه
ونور في العربية ولا نطقت بحرف واحد

المهم طلعت ريم ونزل احمد

احمد : يلا بينا يا باشاا
السواق : علي فين ياباشا

احمد : لا مش بعيد الشارع الجاي دا وبعد كدا هتوديني الحدايق
السواق : اوكي

وسكون لحظات كدا

وبعدين نور تتكلم

نور : احمد انزل ثواني عايزاك
احمد : اوكي حاضر
نزلوا الاتنين شال معاها الشنط
لحد موصلها لجوه العمارة

احمد : خليكي معايا في الفون
نور : لا انت رخم اصلا
احمد : ليه بس ؟
نور : عمال تهزر مع ريم ومع مامتها
احمد : يا هبلة ريم دي اختي ومامتها مامتي
نور: بس بردوا
احمد : طيب خلاص متزعليش كدا

نور : هتقعد قد ايه في البلد
احمد : قد ايه ههههههههههههههههههههه دا اصلا فاضل علي الدراسة 19 يوم ههههههههههههههههههههه

نور : يعني هتقعد ال 19 يوم في البلد يااحمد
احمد : لا طبعا هقعد 18 بس ههههههههههههههههههههههههه

نور : بتكلم بجد بئي متبقاش رخمممممم

احمد : طيب هقولك هوه اسبوع واحد بس علشان ابويا ميزعلشي
نور : طيب ابقي طمني عليك
احمد : وانتي كمان هتوحشيني والله
نور : ايه
احمد : الراجل واقف بره هههههههههههههههههههههههه
نور : ههههههههههههههههههههههههههه طيب ابقي كلمني اول متوصل البيت
احمد : حاضر
نور : يلا لا اله اله الله
احمد : سيدنا محمد رسول الله









خرج احمد للراجل

احمد : معلش يا باشا اتأخرت عليك
السواق : ولا يهمك ياباشا
احمد : تسلم يارب

ومشيوا واحمد قالوا علي العنوان وووصل احمد بالسلامةةةةةةةةةةةةةةةة







احمد : اتفضل معانا ياباشا

السواق : الله يخليك علشان شغلي بس

احمد : ماشي ياباشا


مشي السواق واحمد طالع علي الشقه



حب يتكلم في التليفون

ياتري هيكلم مين ؟؟؟



اكيد نووووووووووووووووور


المهم اتصل بيها


احمد : وحشتني
نور : بس يا مجنون
احمد : مجنون ليه ؟ هههههههههههههههههههههه
نور : بس بئي يااحمد
احمد : طيب خلاص انا وصلت اهوه وطالع علي السلم
نور : حمدالله علي السلامة
احمد : عايز اقولك علي حاجة
نور : قول
احمد : انا ان شاء الله لما ارجع من البلد
وسكت

نور : ها يابني

احمد : ,,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.











________________________________________________






__________________________________________________









دا الى هنعرفوا مع بعض الحلقه الجاية :$


كلوا بقي يركز معايا هنا انا دي كل الحلقات اللي عرفت المها
لو في حد عنده باقي الحلقات يتفضل يحطها بس علي شرط ان هي تكون متناسقة مع
القصةيوميات سنا مصر (كامل) ارجو التثبيت من الأداره - صفحة 2 Z028 انا كده عملت اللي عليا اخوكم عمرو البرازيلى


يوميات سنا مصر (كامل) ارجو التثبيت من الأداره - صفحة 2 ALblK
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
engy
 
 
engy

انثى
عدد المساهمات : 381
يوميات سنا مصر (كامل) ارجو التثبيت من الأداره - صفحة 2 7aV76083
الدولة : مصر
تاريخ التسجيل : 28/02/2011
العمر : 22
الموقع : جمهرية مصر العربية
مزاجى : يوميات سنا مصر (كامل) ارجو التثبيت من الأداره - صفحة 2 530793983
المهنة : يوميات سنا مصر (كامل) ارجو التثبيت من الأداره - صفحة 2 Studen10

يوميات سنا مصر (كامل) ارجو التثبيت من الأداره - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: رد: يوميات سنا مصر (كامل) ارجو التثبيت من الأداره   يوميات سنا مصر (كامل) ارجو التثبيت من الأداره - صفحة 2 I_icon10السبت 14 يوليو - 17:35

جزاك ربك كل خير


يوميات سنا مصر (كامل) ارجو التثبيت من الأداره - صفحة 2 GXJ37452
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Amr Elbrazely
مستشاراداري
مستشاراداري
Amr Elbrazely

ذكر
عدد المساهمات : 3235
الـــــــبــــــرزيــــلــى
الدولة : مصر
وسام التميز الذهبى
تاريخ التسجيل : 22/12/2010
العمر : 25
وسام الكاتب المميز
الموقع : عايش بين جدران هذا المنتدى
مزاجى : يوميات سنا مصر (كامل) ارجو التثبيت من الأداره - صفحة 2 792096686
المهنة : يوميات سنا مصر (كامل) ارجو التثبيت من الأداره - صفحة 2 Player10

يوميات سنا مصر (كامل) ارجو التثبيت من الأداره - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: رد: يوميات سنا مصر (كامل) ارجو التثبيت من الأداره   يوميات سنا مصر (كامل) ارجو التثبيت من الأداره - صفحة 2 I_icon10السبت 14 يوليو - 17:38

شكراً ع المرور


يوميات سنا مصر (كامل) ارجو التثبيت من الأداره - صفحة 2 244205299


يوميات سنا مصر (كامل) ارجو التثبيت من الأداره - صفحة 2 ALblK
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
وسام البدرى
مستشاراداري
مستشاراداري
وسام البدرى

ذكر
يوميات سنا مصر (كامل) ارجو التثبيت من الأداره - صفحة 2 1344244651611
عدد المساهمات : 2884
يوميات سنا مصر (كامل) ارجو التثبيت من الأداره - صفحة 2 7aV76083
الدولة : مصر
وسام اوفياء المنتدى
تاريخ التسجيل : 05/12/2010
العمر : 25
وسام نجم المنتدى
الموقع : Asuit
مزاجى : يوميات سنا مصر (كامل) ارجو التثبيت من الأداره - صفحة 2 224058236
المهنة : يوميات سنا مصر (كامل) ارجو التثبيت من الأداره - صفحة 2 Studen10

يوميات سنا مصر (كامل) ارجو التثبيت من الأداره - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: رد: يوميات سنا مصر (كامل) ارجو التثبيت من الأداره   يوميات سنا مصر (كامل) ارجو التثبيت من الأداره - صفحة 2 I_icon10السبت 14 يوليو - 19:32

الله عليك يا عموره والله

ايه العظيمه دى كلها

مجهود جميل جدا ويوميات رائعه تسلم ايديك وجزاك الله خيرا


يوميات سنا مصر (كامل) ارجو التثبيت من الأداره - صفحة 2 242371alsh3er

يوميات سنا مصر (كامل) ارجو التثبيت من الأداره - صفحة 2 807176783

يوميات سنا مصر (كامل) ارجو التثبيت من الأداره - صفحة 2 1371069964291

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Amr Elbrazely
مستشاراداري
مستشاراداري
Amr Elbrazely

ذكر
عدد المساهمات : 3235
الـــــــبــــــرزيــــلــى
الدولة : مصر
وسام التميز الذهبى
تاريخ التسجيل : 22/12/2010
العمر : 25
وسام الكاتب المميز
الموقع : عايش بين جدران هذا المنتدى
مزاجى : يوميات سنا مصر (كامل) ارجو التثبيت من الأداره - صفحة 2 792096686
المهنة : يوميات سنا مصر (كامل) ارجو التثبيت من الأداره - صفحة 2 Player10

يوميات سنا مصر (كامل) ارجو التثبيت من الأداره - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: رد: يوميات سنا مصر (كامل) ارجو التثبيت من الأداره   يوميات سنا مصر (كامل) ارجو التثبيت من الأداره - صفحة 2 I_icon10السبت 14 يوليو - 22:53

الف شكر يا حبى ع المرور

مجهود كبير و الله بس ياريت حد يقدر

يوميات سنا مصر (كامل) ارجو التثبيت من الأداره - صفحة 2 3595459353 يوميات سنا مصر (كامل) ارجو التثبيت من الأداره - صفحة 2 3595459353 يوميات سنا مصر (كامل) ارجو التثبيت من الأداره - صفحة 2 3595459353 يوميات سنا مصر (كامل) ارجو التثبيت من الأداره - صفحة 2 3595459353 يوميات سنا مصر (كامل) ارجو التثبيت من الأداره - صفحة 2 3595459353 يوميات سنا مصر (كامل) ارجو التثبيت من الأداره - صفحة 2 3595459353 يوميات سنا مصر (كامل) ارجو التثبيت من الأداره - صفحة 2 3595459353 يوميات سنا مصر (كامل) ارجو التثبيت من الأداره - صفحة 2 3595459353 يوميات سنا مصر (كامل) ارجو التثبيت من الأداره - صفحة 2 3595459353 يوميات سنا مصر (كامل) ارجو التثبيت من الأداره - صفحة 2 3595459353 يوميات سنا مصر (كامل) ارجو التثبيت من الأداره - صفحة 2 3595459353 يوميات سنا مصر (كامل) ارجو التثبيت من الأداره - صفحة 2 3595459353 يوميات سنا مصر (كامل) ارجو التثبيت من الأداره - صفحة 2 3595459353 يوميات سنا مصر (كامل) ارجو التثبيت من الأداره - صفحة 2 3595459353 يوميات سنا مصر (كامل) ارجو التثبيت من الأداره - صفحة 2 3595459353 يوميات سنا مصر (كامل) ارجو التثبيت من الأداره - صفحة 2 3595459353 يوميات سنا مصر (كامل) ارجو التثبيت من الأداره - صفحة 2 3595459353 يوميات سنا مصر (كامل) ارجو التثبيت من الأداره - صفحة 2 3595459353 يوميات سنا مصر (كامل) ارجو التثبيت من الأداره - صفحة 2 3595459353 يوميات سنا مصر (كامل) ارجو التثبيت من الأداره - صفحة 2 3595459353 يوميات سنا مصر (كامل) ارجو التثبيت من الأداره - صفحة 2 3595459353 يوميات سنا مصر (كامل) ارجو التثبيت من الأداره - صفحة 2 3595459353 يوميات سنا مصر (كامل) ارجو التثبيت من الأداره - صفحة 2 3595459353 يوميات سنا مصر (كامل) ارجو التثبيت من الأداره - صفحة 2 3595459353 يوميات سنا مصر (كامل) ارجو التثبيت من الأداره - صفحة 2 3595459353 يوميات سنا مصر (كامل) ارجو التثبيت من الأداره - صفحة 2 3595459353 يوميات سنا مصر (كامل) ارجو التثبيت من الأداره - صفحة 2 3595459353 يوميات سنا مصر (كامل) ارجو التثبيت من الأداره - صفحة 2 3595459353 يوميات سنا مصر (كامل) ارجو التثبيت من الأداره - صفحة 2 3595459353 يوميات سنا مصر (كامل) ارجو التثبيت من الأداره - صفحة 2 3595459353 يوميات سنا مصر (كامل) ارجو التثبيت من الأداره - صفحة 2 3595459353 يوميات سنا مصر (كامل) ارجو التثبيت من الأداره - صفحة 2 3595459353 يوميات سنا مصر (كامل) ارجو التثبيت من الأداره - صفحة 2 3595459353 يوميات سنا مصر (كامل) ارجو التثبيت من الأداره - صفحة 2 3595459353 يوميات سنا مصر (كامل) ارجو التثبيت من الأداره - صفحة 2 3595459353 يوميات سنا مصر (كامل) ارجو التثبيت من الأداره - صفحة 2 3595459353 يوميات سنا مصر (كامل) ارجو التثبيت من الأداره - صفحة 2 3595459353 يوميات سنا مصر (كامل) ارجو التثبيت من الأداره - صفحة 2 3595459353 يوميات سنا مصر (كامل) ارجو التثبيت من الأداره - صفحة 2 3595459353 يوميات سنا مصر (كامل) ارجو التثبيت من الأداره - صفحة 2 3595459353 يوميات سنا مصر (كامل) ارجو التثبيت من الأداره - صفحة 2 3595459353 يوميات سنا مصر (كامل) ارجو التثبيت من الأداره - صفحة 2 3595459353 يوميات سنا مصر (كامل) ارجو التثبيت من الأداره - صفحة 2 3595459353 يوميات سنا مصر (كامل) ارجو التثبيت من الأداره - صفحة 2 3595459353 يوميات سنا مصر (كامل) ارجو التثبيت من الأداره - صفحة 2 3595459353 يوميات سنا مصر (كامل) ارجو التثبيت من الأداره - صفحة 2 3595459353 يوميات سنا مصر (كامل) ارجو التثبيت من الأداره - صفحة 2 3595459353 يوميات سنا مصر (كامل) ارجو التثبيت من الأداره - صفحة 2 3595459353 يوميات سنا مصر (كامل) ارجو التثبيت من الأداره - صفحة 2 3595459353 يوميات سنا مصر (كامل) ارجو التثبيت من الأداره - صفحة 2 3595459353 يوميات سنا مصر (كامل) ارجو التثبيت من الأداره - صفحة 2 3595459353 يوميات سنا مصر (كامل) ارجو التثبيت من الأداره - صفحة 2 3595459353 يوميات سنا مصر (كامل) ارجو التثبيت من الأداره - صفحة 2 3595459353 يوميات سنا مصر (كامل) ارجو التثبيت من الأداره - صفحة 2 3595459353 يوميات سنا مصر (كامل) ارجو التثبيت من الأداره - صفحة 2 3595459353 يوميات سنا مصر (كامل) ارجو التثبيت من الأداره - صفحة 2 3595459353 يوميات سنا مصر (كامل) ارجو التثبيت من الأداره - صفحة 2 3595459353 يوميات سنا مصر (كامل) ارجو التثبيت من الأداره - صفحة 2 3595459353 يوميات سنا مصر (كامل) ارجو التثبيت من الأداره - صفحة 2 3595459353 يوميات سنا مصر (كامل) ارجو التثبيت من الأداره - صفحة 2 3595459353 يوميات سنا مصر (كامل) ارجو التثبيت من الأداره - صفحة 2 3595459353 يوميات سنا مصر (كامل) ارجو التثبيت من الأداره - صفحة 2 3595459353 يوميات سنا مصر (كامل) ارجو التثبيت من الأداره - صفحة 2 3595459353 يوميات سنا مصر (كامل) ارجو التثبيت من الأداره - صفحة 2 3595459353 يوميات سنا مصر (كامل) ارجو التثبيت من الأداره - صفحة 2 3595459353 يوميات سنا مصر (كامل) ارجو التثبيت من الأداره - صفحة 2 3595459353 يوميات سنا مصر (كامل) ارجو التثبيت من الأداره - صفحة 2 3595459353 يوميات سنا مصر (كامل) ارجو التثبيت من الأداره - صفحة 2 3595459353 يوميات سنا مصر (كامل) ارجو التثبيت من الأداره - صفحة 2 3595459353 يوميات سنا مصر (كامل) ارجو التثبيت من الأداره - صفحة 2 3595459353 يوميات سنا مصر (كامل) ارجو التثبيت من الأداره - صفحة 2 3595459353 يوميات سنا مصر (كامل) ارجو التثبيت من الأداره - صفحة 2 3595459353 يوميات سنا مصر (كامل) ارجو التثبيت من الأداره - صفحة 2 3595459353 يوميات سنا مصر (كامل) ارجو التثبيت من الأداره - صفحة 2 3595459353 يوميات سنا مصر (كامل) ارجو التثبيت من الأداره - صفحة 2 3595459353 يوميات سنا مصر (كامل) ارجو التثبيت من الأداره - صفحة 2 3595459353 يوميات سنا مصر (كامل) ارجو التثبيت من الأداره - صفحة 2 3595459353 يوميات سنا مصر (كامل) ارجو التثبيت من الأداره - صفحة 2 3595459353 يوميات سنا مصر (كامل) ارجو التثبيت من الأداره - صفحة 2 3595459353 يوميات سنا مصر (كامل) ارجو التثبيت من الأداره - صفحة 2 3595459353 يوميات سنا مصر (كامل) ارجو التثبيت من الأداره - صفحة 2 3595459353 يوميات سنا مصر (كامل) ارجو التثبيت من الأداره - صفحة 2 3595459353 يوميات سنا مصر (كامل) ارجو التثبيت من الأداره - صفحة 2 3595459353 يوميات سنا مصر (كامل) ارجو التثبيت من الأداره - صفحة 2 3595459353 يوميات سنا مصر (كامل) ارجو التثبيت من الأداره - صفحة 2 3595459353 يوميات سنا مصر (كامل) ارجو التثبيت من الأداره - صفحة 2 3595459353 يوميات سنا مصر (كامل) ارجو التثبيت من الأداره - صفحة 2 3595459353 يوميات سنا مصر (كامل) ارجو التثبيت من الأداره - صفحة 2 3595459353 يوميات سنا مصر (كامل) ارجو التثبيت من الأداره - صفحة 2 3595459353 يوميات سنا مصر (كامل) ارجو التثبيت من الأداره - صفحة 2 3595459353 يوميات سنا مصر (كامل) ارجو التثبيت من الأداره - صفحة 2 3595459353 يوميات سنا مصر (كامل) ارجو التثبيت من الأداره - صفحة 2 3595459353 يوميات سنا مصر (كامل) ارجو التثبيت من الأداره - صفحة 2 3595459353 يوميات سنا مصر (كامل) ارجو التثبيت من الأداره - صفحة 2 3595459353 يوميات سنا مصر (كامل) ارجو التثبيت من الأداره - صفحة 2 3595459353 يوميات سنا مصر (كامل) ارجو التثبيت من الأداره - صفحة 2 3595459353
شكراً يا حبى
يوميات سنا مصر (كامل) ارجو التثبيت من الأداره - صفحة 2 3595459353 يوميات سنا مصر (كامل) ارجو التثبيت من الأداره - صفحة 2 3595459353 يوميات سنا مصر (كامل) ارجو التثبيت من الأداره - صفحة 2 3595459353 يوميات سنا مصر (كامل) ارجو التثبيت من الأداره - صفحة 2 3595459353 يوميات سنا مصر (كامل) ارجو التثبيت من الأداره - صفحة 2 3595459353 يوميات سنا مصر (كامل) ارجو التثبيت من الأداره - صفحة 2 3595459353 يوميات سنا مصر (كامل) ارجو التثبيت من الأداره - صفحة 2 3595459353 يوميات سنا مصر (كامل) ارجو التثبيت من الأداره - صفحة 2 3595459353 يوميات سنا مصر (كامل) ارجو التثبيت من الأداره - صفحة 2 3595459353 يوميات سنا مصر (كامل) ارجو التثبيت من الأداره - صفحة 2 3595459353 يوميات سنا مصر (كامل) ارجو التثبيت من الأداره - صفحة 2 3595459353 يوميات سنا مصر (كامل) ارجو التثبيت من الأداره - صفحة 2 3595459353 يوميات سنا مصر (كامل) ارجو التثبيت من الأداره - صفحة 2 3595459353 يوميات سنا مصر (كامل) ارجو التثبيت من الأداره - صفحة 2 3595459353 يوميات سنا مصر (كامل) ارجو التثبيت من الأداره - صفحة 2 3595459353 يوميات سنا مصر (كامل) ارجو التثبيت من الأداره - صفحة 2 3595459353 يوميات سنا مصر (كامل) ارجو التثبيت من الأداره - صفحة 2 3595459353 يوميات سنا مصر (كامل) ارجو التثبيت من الأداره - صفحة 2 3595459353 يوميات سنا مصر (كامل) ارجو التثبيت من الأداره - صفحة 2 3595459353 يوميات سنا مصر (كامل) ارجو التثبيت من الأداره - صفحة 2 3595459353 يوميات سنا مصر (كامل) ارجو التثبيت من الأداره - صفحة 2 3595459353 يوميات سنا مصر (كامل) ارجو التثبيت من الأداره - صفحة 2 3595459353 يوميات سنا مصر (كامل) ارجو التثبيت من الأداره - صفحة 2 3595459353 يوميات سنا مصر (كامل) ارجو التثبيت من الأداره - صفحة 2 3595459353 يوميات سنا مصر (كامل) ارجو التثبيت من الأداره - صفحة 2 3595459353 يوميات سنا مصر (كامل) ارجو التثبيت من الأداره - صفحة 2 3595459353 يوميات سنا مصر (كامل) ارجو التثبيت من الأداره - صفحة 2 3595459353 يوميات سنا مصر (كامل) ارجو التثبيت من الأداره - صفحة 2 3595459353 يوميات سنا مصر (كامل) ارجو التثبيت من الأداره - صفحة 2 3595459353 يوميات سنا مصر (كامل) ارجو التثبيت من الأداره - صفحة 2 3595459353 يوميات سنا مصر (كامل) ارجو التثبيت من الأداره - صفحة 2 3595459353 يوميات سنا مصر (كامل) ارجو التثبيت من الأداره - صفحة 2 3595459353 يوميات سنا مصر (كامل) ارجو التثبيت من الأداره - صفحة 2 3595459353 يوميات سنا مصر (كامل) ارجو التثبيت من الأداره - صفحة 2 3595459353 يوميات سنا مصر (كامل) ارجو التثبيت من الأداره - صفحة 2 3595459353 يوميات سنا مصر (كامل) ارجو التثبيت من الأداره - صفحة 2 3595459353 يوميات سنا مصر (كامل) ارجو التثبيت من الأداره - صفحة 2 3595459353 يوميات سنا مصر (كامل) ارجو التثبيت من الأداره - صفحة 2 3595459353 يوميات سنا مصر (كامل) ارجو التثبيت من الأداره - صفحة 2 3595459353 يوميات سنا مصر (كامل) ارجو التثبيت من الأداره - صفحة 2 3595459353 يوميات سنا مصر (كامل) ارجو التثبيت من الأداره - صفحة 2 3595459353 يوميات سنا مصر (كامل) ارجو التثبيت من الأداره - صفحة 2 3595459353 يوميات سنا مصر (كامل) ارجو التثبيت من الأداره - صفحة 2 3595459353 يوميات سنا مصر (كامل) ارجو التثبيت من الأداره - صفحة 2 3595459353 يوميات سنا مصر (كامل) ارجو التثبيت من الأداره - صفحة 2 3595459353 يوميات سنا مصر (كامل) ارجو التثبيت من الأداره - صفحة 2 3595459353 يوميات سنا مصر (كامل) ارجو التثبيت من الأداره - صفحة 2 3595459353 يوميات سنا مصر (كامل) ارجو التثبيت من الأداره - صفحة 2 3595459353 يوميات سنا مصر (كامل) ارجو التثبيت من الأداره - صفحة 2 3595459353 يوميات سنا مصر (كامل) ارجو التثبيت من الأداره - صفحة 2 3595459353 يوميات سنا مصر (كامل) ارجو التثبيت من الأداره - صفحة 2 3595459353 يوميات سنا مصر (كامل) ارجو التثبيت من الأداره - صفحة 2 3595459353 يوميات سنا مصر (كامل) ارجو التثبيت من الأداره - صفحة 2 3595459353 يوميات سنا مصر (كامل) ارجو التثبيت من الأداره - صفحة 2 3595459353 يوميات سنا مصر (كامل) ارجو التثبيت من الأداره - صفحة 2 3595459353 يوميات سنا مصر (كامل) ارجو التثبيت من الأداره - صفحة 2 3595459353 يوميات سنا مصر (كامل) ارجو التثبيت من الأداره - صفحة 2 3595459353 يوميات سنا مصر (كامل) ارجو التثبيت من الأداره - صفحة 2 3595459353 يوميات سنا مصر (كامل) ارجو التثبيت من الأداره - صفحة 2 3595459353 يوميات سنا مصر (كامل) ارجو التثبيت من الأداره - صفحة 2 3595459353 يوميات سنا مصر (كامل) ارجو التثبيت من الأداره - صفحة 2 3595459353 يوميات سنا مصر (كامل) ارجو التثبيت من الأداره - صفحة 2 3595459353 يوميات سنا مصر (كامل) ارجو التثبيت من الأداره - صفحة 2 3595459353 يوميات سنا مصر (كامل) ارجو التثبيت من الأداره - صفحة 2 3595459353 يوميات سنا مصر (كامل) ارجو التثبيت من الأداره - صفحة 2 3595459353 يوميات سنا مصر (كامل) ارجو التثبيت من الأداره - صفحة 2 3595459353 يوميات سنا مصر (كامل) ارجو التثبيت من الأداره - صفحة 2 3595459353 يوميات سنا مصر (كامل) ارجو التثبيت من الأداره - صفحة 2 3595459353 يوميات سنا مصر (كامل) ارجو التثبيت من الأداره - صفحة 2 3595459353 يوميات سنا مصر (كامل) ارجو التثبيت من الأداره - صفحة 2 3595459353 يوميات سنا مصر (كامل) ارجو التثبيت من الأداره - صفحة 2 3595459353 يوميات سنا مصر (كامل) ارجو التثبيت من الأداره - صفحة 2 3595459353 يوميات سنا مصر (كامل) ارجو التثبيت من الأداره - صفحة 2 3595459353 يوميات سنا مصر (كامل) ارجو التثبيت من الأداره - صفحة 2 3595459353 يوميات سنا مصر (كامل) ارجو التثبيت من الأداره - صفحة 2 3595459353 يوميات سنا مصر (كامل) ارجو التثبيت من الأداره - صفحة 2 3595459353 يوميات سنا مصر (كامل) ارجو التثبيت من الأداره - صفحة 2 3595459353 يوميات سنا مصر (كامل) ارجو التثبيت من الأداره - صفحة 2 3595459353 يوميات سنا مصر (كامل) ارجو التثبيت من الأداره - صفحة 2 3595459353 يوميات سنا مصر (كامل) ارجو التثبيت من الأداره - صفحة 2 3595459353 يوميات سنا مصر (كامل) ارجو التثبيت من الأداره - صفحة 2 3595459353 يوميات سنا مصر (كامل) ارجو التثبيت من الأداره - صفحة 2 3595459353 يوميات سنا مصر (كامل) ارجو التثبيت من الأداره - صفحة 2 3595459353 يوميات سنا مصر (كامل) ارجو التثبيت من الأداره - صفحة 2 3595459353 يوميات سنا مصر (كامل) ارجو التثبيت من الأداره - صفحة 2 3595459353 يوميات سنا مصر (كامل) ارجو التثبيت من الأداره - صفحة 2 3595459353 يوميات سنا مصر (كامل) ارجو التثبيت من الأداره - صفحة 2 3595459353 يوميات سنا مصر (كامل) ارجو التثبيت من الأداره - صفحة 2 3595459353 يوميات سنا مصر (كامل) ارجو التثبيت من الأداره - صفحة 2 3595459353 يوميات سنا مصر (كامل) ارجو التثبيت من الأداره - صفحة 2 3595459353 يوميات سنا مصر (كامل) ارجو التثبيت من الأداره - صفحة 2 3595459353 يوميات سنا مصر (كامل) ارجو التثبيت من الأداره - صفحة 2 3595459353 يوميات سنا مصر (كامل) ارجو التثبيت من الأداره - صفحة 2 3595459353 يوميات سنا مصر (كامل) ارجو التثبيت من الأداره - صفحة 2 3595459353 يوميات سنا مصر (كامل) ارجو التثبيت من الأداره - صفحة 2 3595459353 يوميات سنا مصر (كامل) ارجو التثبيت من الأداره - صفحة 2 3595459353 يوميات سنا مصر (كامل) ارجو التثبيت من الأداره - صفحة 2 3595459353 يوميات سنا مصر (كامل) ارجو التثبيت من الأداره - صفحة 2 3595459353 يوميات سنا مصر (كامل) ارجو التثبيت من الأداره - صفحة 2 3595459353 يوميات سنا مصر (كامل) ارجو التثبيت من الأداره - صفحة 2 3595459353 يوميات سنا مصر (كامل) ارجو التثبيت من الأداره - صفحة 2 3595459353 يوميات سنا مصر (كامل) ارجو التثبيت من الأداره - صفحة 2 3595459353 يوميات سنا مصر (كامل) ارجو التثبيت من الأداره - صفحة 2 3595459353 يوميات سنا مصر (كامل) ارجو التثبيت من الأداره - صفحة 2 3595459353 يوميات سنا مصر (كامل) ارجو التثبيت من الأداره - صفحة 2 3595459353


يوميات سنا مصر (كامل) ارجو التثبيت من الأداره - صفحة 2 ALblK
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
soso
المراقبة العامة
المراقبة العامة
soso

انثى
سوسو
عدد المساهمات : 2178
يوميات سنا مصر (كامل) ارجو التثبيت من الأداره - صفحة 2 7aV76083
الدولة : مصر
يوميات سنا مصر (كامل) ارجو التثبيت من الأداره - صفحة 2 Domain-e1955c7c0a
تاريخ التسجيل : 18/07/2011
العمر : 22
وسام الكاتب المميز
الموقع : Edkou
مزاجى : يوميات سنا مصر (كامل) ارجو التثبيت من الأداره - صفحة 2 530793983
المهنة : يوميات سنا مصر (كامل) ارجو التثبيت من الأداره - صفحة 2 Studen10

يوميات سنا مصر (كامل) ارجو التثبيت من الأداره - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: رد: يوميات سنا مصر (كامل) ارجو التثبيت من الأداره   يوميات سنا مصر (كامل) ارجو التثبيت من الأداره - صفحة 2 I_icon10السبت 14 يوليو - 23:00

جميل جداا يا عمرو





أنا شخصيه !

البعض يكرهني 

البعض يعشقني 

البعض يراني تافه ! ! 

البعض يراني مهم في حياته 

والبعض يراني متواضع والحمدلله

و البعض يراني مغرور !!

" انا اعشق شخصيتي هذه "

فلم تشقى امي تسعه اشهر لأخرج لعبه سهله بأيدي السفهاء

لايهمني من تكلم وراء ظهري

فيكفيني أنه يصمت عندما يلمحني






♥️ soso ♥️
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Amr Elbrazely
مستشاراداري
مستشاراداري
Amr Elbrazely

ذكر
عدد المساهمات : 3235
الـــــــبــــــرزيــــلــى
الدولة : مصر
وسام التميز الذهبى
تاريخ التسجيل : 22/12/2010
العمر : 25
وسام الكاتب المميز
الموقع : عايش بين جدران هذا المنتدى
مزاجى : يوميات سنا مصر (كامل) ارجو التثبيت من الأداره - صفحة 2 792096686
المهنة : يوميات سنا مصر (كامل) ارجو التثبيت من الأداره - صفحة 2 Player10

يوميات سنا مصر (كامل) ارجو التثبيت من الأداره - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: رد: يوميات سنا مصر (كامل) ارجو التثبيت من الأداره   يوميات سنا مصر (كامل) ارجو التثبيت من الأداره - صفحة 2 I_icon10السبت 14 يوليو - 23:59

و الله شكلكم ما فروتها و بتجملونى و خلاص


يوميات سنا مصر (كامل) ارجو التثبيت من الأداره - صفحة 2 220602318 يوميات سنا مصر (كامل) ارجو التثبيت من الأداره - صفحة 2 220602318 يوميات سنا مصر (كامل) ارجو التثبيت من الأداره - صفحة 2 220602318

ع العموم شكراً ع المرور الغالى


يوميات سنا مصر (كامل) ارجو التثبيت من الأداره - صفحة 2 ALblK
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
braaa ahmed
المشرفة العامة
المشرفة العامة
braaa ahmed

انثى
عدد المساهمات : 1324
يوميات سنا مصر (كامل) ارجو التثبيت من الأداره - صفحة 2 7aV76083
الدولة : السعودية
وسام الأدارى المميز
تاريخ التسجيل : 27/06/2011
العمر : 21
وسام نجم المنتدى
الموقع : أحب البلاد إلى الله
مزاجى : يوميات سنا مصر (كامل) ارجو التثبيت من الأداره - صفحة 2 823931448
المهنة : يوميات سنا مصر (كامل) ارجو التثبيت من الأداره - صفحة 2 Studen10

يوميات سنا مصر (كامل) ارجو التثبيت من الأداره - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: رد: يوميات سنا مصر (كامل) ارجو التثبيت من الأداره   يوميات سنا مصر (كامل) ارجو التثبيت من الأداره - صفحة 2 I_icon10الثلاثاء 17 يوليو - 13:52

اللهم اهدى عمرو لما تحبه وترضاه
اللهم أصلح عقله ياااااااااااارب


يوميات سنا مصر (كامل) ارجو التثبيت من الأداره - صفحة 2 53059chatal3nabi
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
سنا مصر
صاحبة المنتدى
صاحبة المنتدى
avatar

انثى
عدد المساهمات : 9271
يوميات سنا مصر (كامل) ارجو التثبيت من الأداره - صفحة 2 7aV76083
الدولة : مصر
وسام الأدارى المميز
تاريخ التسجيل : 18/11/2010
الوسام الذهبى
الموقع : سنا مصر
مزاجى : يوميات سنا مصر (كامل) ارجو التثبيت من الأداره - صفحة 2 823931448
المهنة : يوميات سنا مصر (كامل) ارجو التثبيت من الأداره - صفحة 2 Profes10

يوميات سنا مصر (كامل) ارجو التثبيت من الأداره - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: رد: يوميات سنا مصر (كامل) ارجو التثبيت من الأداره   يوميات سنا مصر (كامل) ارجو التثبيت من الأداره - صفحة 2 I_icon10الثلاثاء 17 يوليو - 21:44

حرااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
hraaaaaaaaaaaaaam
عمرو يابنى
كتبت يوميات سنا مصر
ووافقناا
قلت عايزها تثبيت
وثبتنا
الكلمات بايظة
وعديناها
العيال<احمد ونور وريم <بيستهبلوا
ورضينا
كماااااااااااااااااااااااااااااان
النهاية
مش موجودة؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
استغفر الله العظيم
يوميات سنا مصر (كامل) ارجو التثبيت من الأداره - صفحة 2 2484177504

بس اللى يشفع لك
انى حسيت انك عملتمجهود كبير فى تنسيقها
ووضعها فى هذه الصورة

يوميات سنا مصر (كامل) ارجو التثبيت من الأداره - صفحة 2 52542109 يوميات سنا مصر (كامل) ارجو التثبيت من الأداره - صفحة 2 52542109 يوميات سنا مصر (كامل) ارجو التثبيت من الأداره - صفحة 2 52542109 يوميات سنا مصر (كامل) ارجو التثبيت من الأداره - صفحة 2 52542109


يا مصر القلب مش قادر يشوف غيرك ..
ولا قادر ينول خيرك ..
ولا قادر يكون من غير جناح .. طيرك ..
لكن بردو بيستحمل ..
يقول عادي ولا يهمك ...
أنا اتعودت يا غالية متدقيش ..
مانا هافضل كده عايش على أمل إني بكره هاعيش


يوميات سنا مصر (كامل) ارجو التثبيت من الأداره - صفحة 2 9fa854a965e4291d6c5b1635859d09b6






   
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
https://snamasr.ahlamontada.com/
Amr Elbrazely
مستشاراداري
مستشاراداري
Amr Elbrazely

ذكر
عدد المساهمات : 3235
الـــــــبــــــرزيــــلــى
الدولة : مصر
وسام التميز الذهبى
تاريخ التسجيل : 22/12/2010
العمر : 25
وسام الكاتب المميز
الموقع : عايش بين جدران هذا المنتدى
مزاجى : يوميات سنا مصر (كامل) ارجو التثبيت من الأداره - صفحة 2 792096686
المهنة : يوميات سنا مصر (كامل) ارجو التثبيت من الأداره - صفحة 2 Player10

يوميات سنا مصر (كامل) ارجو التثبيت من الأداره - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: رد: يوميات سنا مصر (كامل) ارجو التثبيت من الأداره   يوميات سنا مصر (كامل) ارجو التثبيت من الأداره - صفحة 2 I_icon10الثلاثاء 17 يوليو - 22:18

ههههههههههه امى حبيبتى ممكن اخترعلك الجلقة الأخيرة و لكن

انا سبتاها للمشاهد هوا يعملها بدماغة لأنى ملكتش ردود

الف شكراً ع الأهتمام


يوميات سنا مصر (كامل) ارجو التثبيت من الأداره - صفحة 2 2892525134 يوميات سنا مصر (كامل) ارجو التثبيت من الأداره - صفحة 2 2892525134 يوميات سنا مصر (كامل) ارجو التثبيت من الأداره - صفحة 2 2892525134 يوميات سنا مصر (كامل) ارجو التثبيت من الأداره - صفحة 2 2892525134 يوميات سنا مصر (كامل) ارجو التثبيت من الأداره - صفحة 2 2892525134 يوميات سنا مصر (كامل) ارجو التثبيت من الأداره - صفحة 2 2892525134 يوميات سنا مصر (كامل) ارجو التثبيت من الأداره - صفحة 2 2892525134


يوميات سنا مصر (كامل) ارجو التثبيت من الأداره - صفحة 2 ALblK
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Amr Elbrazely
مستشاراداري
مستشاراداري
Amr Elbrazely

ذكر
عدد المساهمات : 3235
الـــــــبــــــرزيــــلــى
الدولة : مصر
وسام التميز الذهبى
تاريخ التسجيل : 22/12/2010
العمر : 25
وسام الكاتب المميز
الموقع : عايش بين جدران هذا المنتدى
مزاجى : يوميات سنا مصر (كامل) ارجو التثبيت من الأداره - صفحة 2 792096686
المهنة : يوميات سنا مصر (كامل) ارجو التثبيت من الأداره - صفحة 2 Player10

يوميات سنا مصر (كامل) ارجو التثبيت من الأداره - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: رد: يوميات سنا مصر (كامل) ارجو التثبيت من الأداره   يوميات سنا مصر (كامل) ارجو التثبيت من الأداره - صفحة 2 I_icon10الثلاثاء 17 يوليو - 22:20

braaa ahmed كتب:
اللهم اهدى عمرو لما تحبه وترضاه
اللهم أصلح عقله ياااااااااااارب

شكراً لمرورك يا براءة بس انا مش مجنون


يوميات سنا مصر (كامل) ارجو التثبيت من الأداره - صفحة 2 ALblK
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
toto lino303
مستشاراداري
مستشاراداري
toto lino303

ذكر
عدد المساهمات : 3060
يوميات سنا مصر (كامل) ارجو التثبيت من الأداره - صفحة 2 7aV76083
الدولة : مصر
وسام القلم المميز
تاريخ التسجيل : 27/12/2010
العمر : 37
الوسام الذهبى
الموقع : الإسكندريه
مزاجى : يوميات سنا مصر (كامل) ارجو التثبيت من الأداره - صفحة 2 665449037
المهنة : يوميات سنا مصر (كامل) ارجو التثبيت من الأداره - صفحة 2 Collec10

يوميات سنا مصر (كامل) ارجو التثبيت من الأداره - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: رد: يوميات سنا مصر (كامل) ارجو التثبيت من الأداره   يوميات سنا مصر (كامل) ارجو التثبيت من الأداره - صفحة 2 I_icon10الثلاثاء 24 يوليو - 22:50

قصه حلوه قوى عمرو بارك الله فيك


يوميات سنا مصر (كامل) ارجو التثبيت من الأداره - صفحة 2 Zsj81083
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
braaa ahmed
المشرفة العامة
المشرفة العامة
braaa ahmed

انثى
عدد المساهمات : 1324
يوميات سنا مصر (كامل) ارجو التثبيت من الأداره - صفحة 2 7aV76083
الدولة : السعودية
وسام الأدارى المميز
تاريخ التسجيل : 27/06/2011
العمر : 21
وسام نجم المنتدى
الموقع : أحب البلاد إلى الله
مزاجى : يوميات سنا مصر (كامل) ارجو التثبيت من الأداره - صفحة 2 823931448
المهنة : يوميات سنا مصر (كامل) ارجو التثبيت من الأداره - صفحة 2 Studen10

يوميات سنا مصر (كامل) ارجو التثبيت من الأداره - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: رد: يوميات سنا مصر (كامل) ارجو التثبيت من الأداره   يوميات سنا مصر (كامل) ارجو التثبيت من الأداره - صفحة 2 I_icon10الأربعاء 25 يوليو - 15:02

Amr Elbrazely كتب:
braaa ahmed كتب:
اللهم اهدى عمرو لما تحبه وترضاه
اللهم أصلح عقله ياااااااااااارب

شكراً لمرورك يا براءة بس انا مش مجنون


يا نهار أبيض والله مو كنت بقصد ابدا ابدا ابدا ابدا ابدا ....ابدا إلخ
اقول عنك انك مجنون بقصد انى بعد ما قرأت كل دا مو بالقى النهاية انا أساسا لما اقرأ قصة أقرأ بدايتها ونهايتها فقط
والحين قريت الاوال والوسط ومووووووولقيت النهاية كنتا هولع فيك ههههههههههههههههههههههه
الا تحسبنى المرادى نوية اولع فيك بجد


يوميات سنا مصر (كامل) ارجو التثبيت من الأداره - صفحة 2 53059chatal3nabi
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 
يوميات سنا مصر (كامل) ارجو التثبيت من الأداره
الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 2 من اصل 2انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
سنا مصر :: شباب كووووووووووووول :: شباب كووووووووووووول-
انتقل الى:  
الساعة الأن بتوقيت (مصر)
جميع الحقوق محفوظة لـسنا مصر
 Powered by ®https://snamasr.ahlamontada.com
حقوق الطبع والنشر©2011 - 2010