سنا مصر
أهلاً بك زائرنا الكريم فى منتداك سنا مصر
لو كنت هاوى ... لو كنت غاوى .....لو كنت ناوى

تعالى .............شاركنا .......رسالتنا
عقل صافى ....قلب دافى....مجتمع راقى


سنا مصر
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

سنا مصر

منتدى اجتماعي ثقافي تعليمي
 
الرئيسيةالتسجيلدخول
ادارة المنتدى : ترجو كل مَن لديه مواد علمية أوتعليمية أن يشارك بها وله جزيل الشكر
مرحبا يا ودخلنا مود الامتحانات !!!!!!!!!!!!!!!!!!! - صفحة 2 060111020601hjn4r686 وليد السيد راضي ودخلنا مود الامتحانات !!!!!!!!!!!!!!!!!!! - صفحة 2 060111020601hjn4r686 نشكر لك إنضمامك الى أسرة منتدى سنا مصر ونتمنى لك المتعة والفائدة
أستغفر الله استغفاراً أرقى به بفضل الله و رحمته إلى درجات الأوابين


 

 ودخلنا مود الامتحانات !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

اذهب الى الأسفل 
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2
كاتب الموضوعرسالة
سنا مصر
صاحبة المنتدى
صاحبة المنتدى
avatar

انثى
عدد المساهمات : 9271
ودخلنا مود الامتحانات !!!!!!!!!!!!!!!!!!! - صفحة 2 7aV76083
الدولة : مصر
وسام الأدارى المميز
تاريخ التسجيل : 18/11/2010
الوسام الذهبى
الموقع : سنا مصر
مزاجى : ودخلنا مود الامتحانات !!!!!!!!!!!!!!!!!!! - صفحة 2 823931448
المهنة : ودخلنا مود الامتحانات !!!!!!!!!!!!!!!!!!! - صفحة 2 Profes10

ودخلنا مود الامتحانات !!!!!!!!!!!!!!!!!!! - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: ودخلنا مود الامتحانات !!!!!!!!!!!!!!!!!!!   ودخلنا مود الامتحانات !!!!!!!!!!!!!!!!!!! - صفحة 2 I_icon10الخميس 28 أبريل - 8:39

تذكير بمساهمة فاتح الموضوع :

لأنه بدأ العد التنازلى للإمتحانات التحريرية
ولأننا دخلنا فى الامتحانات العملى
وفى انتظار أسبوع الدمار
"المراقبة والتصحيح"
يعنى ببساطة
دخلنا مود الامتحانات
يُرجى من جميع مَنْ هو فى الدراسة فى أى مرحلة دراسية
الانتباه والتركيز فى المذاكرة
وأن يُقلل من الدخوول فى المنتدى
وكذلك يمتنع عن الفيس بوك " مع إنه إدمان ومش هيقدر يسيبه"
وأن يبتعد تماماً
عن أى لعبة سواء اسمها كونكر أو غيرها
سامعنى ياعمرو
وبالنسبة لى أكيد هيقل دخوولى للمنتدى
مع إنى مش قادرة على هذا البعد لكن
ماذا تفعل لو كنت مكانى؟؟؟؟"
هههههههههههههه"
على باقى الأعضاء والزملاء والأخوة الكرام
الذين ليس لديهم
"مود الامتحانات "
مراقبة المنتدى جيداً
وأن يضعوه فى عنيهم
" حلوة دى"
وفقنا الله سبحانه وتعالى لما يحب ويرضى


يا مصر القلب مش قادر يشوف غيرك ..
ولا قادر ينول خيرك ..
ولا قادر يكون من غير جناح .. طيرك ..
لكن بردو بيستحمل ..
يقول عادي ولا يهمك ...
أنا اتعودت يا غالية متدقيش ..
مانا هافضل كده عايش على أمل إني بكره هاعيش


ودخلنا مود الامتحانات !!!!!!!!!!!!!!!!!!! - صفحة 2 9fa854a965e4291d6c5b1635859d09b6



[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]
   


عدل سابقا من قبل سنا مصر في الأحد 5 يونيو - 16:00 عدل 2 مرات
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
https://snamasr.ahlamontada.com/

كاتب الموضوعرسالة
تووووتى عشرة
المراقبة العامة
المراقبة العامة
تووووتى عشرة

انثى
توووتى
عدد المساهمات : 1772
ودخلنا مود الامتحانات !!!!!!!!!!!!!!!!!!! - صفحة 2 7aV76083
الدولة : مصر
وسام العضوة المميزة
تاريخ التسجيل : 18/12/2010
العمر : 23
وسام الحضور المتميز
الموقع : Edkou
مزاجى : ودخلنا مود الامتحانات !!!!!!!!!!!!!!!!!!! - صفحة 2 665449037
المهنة : ودخلنا مود الامتحانات !!!!!!!!!!!!!!!!!!! - صفحة 2 Studen10

ودخلنا مود الامتحانات !!!!!!!!!!!!!!!!!!! - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: رد: ودخلنا مود الامتحانات !!!!!!!!!!!!!!!!!!!   ودخلنا مود الامتحانات !!!!!!!!!!!!!!!!!!! - صفحة 2 I_icon10الخميس 19 مايو - 14:12

الحمد لله ياماما ان أسبوع الدمار عدى على
خير ...بس حضرتك برده كنتى آخدة الموضوع
ببساطة خالص ....وكنتى متماسكة

يلا ربنا يسطر على النتيجة


ودخلنا مود الامتحانات !!!!!!!!!!!!!!!!!!! - صفحة 2 Kkkkkkkkw
ودخلنا مود الامتحانات !!!!!!!!!!!!!!!!!!! - صفحة 2 1347468530481
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://hsukrbnat.com/up/twage-imag1.gi
abdo mamdouh
مستشاراداري
مستشاراداري
abdo mamdouh

ذكر
عدد المساهمات : 2131
الدولة : مصر
وسام اوفياء المنتدى
تاريخ التسجيل : 13/03/2011
العمر : 26
الموقع : Ägypten
مزاجى : ودخلنا مود الامتحانات !!!!!!!!!!!!!!!!!!! - صفحة 2 665449037
المهنة : ودخلنا مود الامتحانات !!!!!!!!!!!!!!!!!!! - صفحة 2 Studen10

ودخلنا مود الامتحانات !!!!!!!!!!!!!!!!!!! - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: رد: ودخلنا مود الامتحانات !!!!!!!!!!!!!!!!!!!   ودخلنا مود الامتحانات !!!!!!!!!!!!!!!!!!! - صفحة 2 I_icon10الخميس 19 مايو - 14:32

انا فى منتصف الدمار

تقدروا تقولو

انا بين نارين.........انا بين نارين

ههههههههههههههههههههههههه

ادعولى


ودخلنا مود الامتحانات !!!!!!!!!!!!!!!!!!! - صفحة 2 Gallery_1238003433
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
ايمى2011
المشرفة العامة
المشرفة العامة
ايمى2011

انثى
عدد المساهمات : 1273
ودخلنا مود الامتحانات !!!!!!!!!!!!!!!!!!! - صفحة 2 7aV76083
الدولة : مصر
وسام المشرفة المميزة
تاريخ التسجيل : 06/02/2011
العمر : 24
الموقع : مصر
مزاجى : ودخلنا مود الامتحانات !!!!!!!!!!!!!!!!!!! - صفحة 2 665449037
المهنة : ودخلنا مود الامتحانات !!!!!!!!!!!!!!!!!!! - صفحة 2 Studen10

ودخلنا مود الامتحانات !!!!!!!!!!!!!!!!!!! - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: رد: ودخلنا مود الامتحانات !!!!!!!!!!!!!!!!!!!   ودخلنا مود الامتحانات !!!!!!!!!!!!!!!!!!! - صفحة 2 I_icon10السبت 28 مايو - 18:05

ربنا يقومك بالسلامة يا نوجا
وربنا معاك ياعبده
الحمد لله انا خلصت وارتاحت






ودخلنا مود الامتحانات !!!!!!!!!!!!!!!!!!! - صفحة 2 6nM31
ودخلنا مود الامتحانات !!!!!!!!!!!!!!!!!!! - صفحة 2 AWJX1

ودخلنا مود الامتحانات !!!!!!!!!!!!!!!!!!! - صفحة 2 EhAo1
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
abdo mamdouh
مستشاراداري
مستشاراداري
abdo mamdouh

ذكر
عدد المساهمات : 2131
الدولة : مصر
وسام اوفياء المنتدى
تاريخ التسجيل : 13/03/2011
العمر : 26
الموقع : Ägypten
مزاجى : ودخلنا مود الامتحانات !!!!!!!!!!!!!!!!!!! - صفحة 2 665449037
المهنة : ودخلنا مود الامتحانات !!!!!!!!!!!!!!!!!!! - صفحة 2 Studen10

ودخلنا مود الامتحانات !!!!!!!!!!!!!!!!!!! - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: رد: ودخلنا مود الامتحانات !!!!!!!!!!!!!!!!!!!   ودخلنا مود الامتحانات !!!!!!!!!!!!!!!!!!! - صفحة 2 I_icon10السبت 28 مايو - 19:03

انا خلصت

شكرا لدعائك ايمى

والف سلامه نوجا


ودخلنا مود الامتحانات !!!!!!!!!!!!!!!!!!! - صفحة 2 Gallery_1238003433
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
asmaa@
 
 
asmaa@

انثى
عدد المساهمات : 37
ودخلنا مود الامتحانات !!!!!!!!!!!!!!!!!!! - صفحة 2 7aV76083
الدولة : مصر
تاريخ التسجيل : 05/02/2011
العمر : 25
الموقع : https://snamasr.ahlamontada.com/
المهنة : ودخلنا مود الامتحانات !!!!!!!!!!!!!!!!!!! - صفحة 2 Studen10

ودخلنا مود الامتحانات !!!!!!!!!!!!!!!!!!! - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: رد: ودخلنا مود الامتحانات !!!!!!!!!!!!!!!!!!!   ودخلنا مود الامتحانات !!!!!!!!!!!!!!!!!!! - صفحة 2 I_icon10الثلاثاء 31 مايو - 13:30

لا زم نقلل من الفيس بوك ونبدا نذاكر شويه


<br>
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
تووووتى عشرة
المراقبة العامة
المراقبة العامة
تووووتى عشرة

انثى
توووتى
عدد المساهمات : 1772
ودخلنا مود الامتحانات !!!!!!!!!!!!!!!!!!! - صفحة 2 7aV76083
الدولة : مصر
وسام العضوة المميزة
تاريخ التسجيل : 18/12/2010
العمر : 23
وسام الحضور المتميز
الموقع : Edkou
مزاجى : ودخلنا مود الامتحانات !!!!!!!!!!!!!!!!!!! - صفحة 2 665449037
المهنة : ودخلنا مود الامتحانات !!!!!!!!!!!!!!!!!!! - صفحة 2 Studen10

ودخلنا مود الامتحانات !!!!!!!!!!!!!!!!!!! - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: رد: ودخلنا مود الامتحانات !!!!!!!!!!!!!!!!!!!   ودخلنا مود الامتحانات !!!!!!!!!!!!!!!!!!! - صفحة 2 I_icon10الأحد 5 يونيو - 14:55

ودخلنا مود الامتحانات !!!!!!!!!!!!!!!!!!! - صفحة 2 N55n_com_R1bflU3E1g







الحمد لله ياجماعة إنتهى الرعب
خلاص ...إنشاء الله أجازة ممتعة
ونستغلها صح


ودخلنا مود الامتحانات !!!!!!!!!!!!!!!!!!! - صفحة 2 Kkkkkkkkw
ودخلنا مود الامتحانات !!!!!!!!!!!!!!!!!!! - صفحة 2 1347468530481
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://hsukrbnat.com/up/twage-imag1.gi
abdo mamdouh
مستشاراداري
مستشاراداري
abdo mamdouh

ذكر
عدد المساهمات : 2131
الدولة : مصر
وسام اوفياء المنتدى
تاريخ التسجيل : 13/03/2011
العمر : 26
الموقع : Ägypten
مزاجى : ودخلنا مود الامتحانات !!!!!!!!!!!!!!!!!!! - صفحة 2 665449037
المهنة : ودخلنا مود الامتحانات !!!!!!!!!!!!!!!!!!! - صفحة 2 Studen10

ودخلنا مود الامتحانات !!!!!!!!!!!!!!!!!!! - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: رد: ودخلنا مود الامتحانات !!!!!!!!!!!!!!!!!!!   ودخلنا مود الامتحانات !!!!!!!!!!!!!!!!!!! - صفحة 2 I_icon10الإثنين 6 يونيو - 8:40

ان شاء الله تكون اجازه سعيده علينا كلنا


ودخلنا مود الامتحانات !!!!!!!!!!!!!!!!!!! - صفحة 2 Gallery_1238003433
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
الله ربى
 
 
الله ربى

انثى
عدد المساهمات : 167
ودخلنا مود الامتحانات !!!!!!!!!!!!!!!!!!! - صفحة 2 7aV76083
الدولة : مصر
تاريخ التسجيل : 14/03/2011
مزاجى : ودخلنا مود الامتحانات !!!!!!!!!!!!!!!!!!! - صفحة 2 665449037
المهنة : ودخلنا مود الامتحانات !!!!!!!!!!!!!!!!!!! - صفحة 2 Profes10

ودخلنا مود الامتحانات !!!!!!!!!!!!!!!!!!! - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: رد: ودخلنا مود الامتحانات !!!!!!!!!!!!!!!!!!!   ودخلنا مود الامتحانات !!!!!!!!!!!!!!!!!!! - صفحة 2 I_icon10الإثنين 13 يونيو - 14:37

ربى يوفقكم وينجحكم



الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
سنا مصر
صاحبة المنتدى
صاحبة المنتدى
avatar

انثى
عدد المساهمات : 9271
ودخلنا مود الامتحانات !!!!!!!!!!!!!!!!!!! - صفحة 2 7aV76083
الدولة : مصر
وسام الأدارى المميز
تاريخ التسجيل : 18/11/2010
الوسام الذهبى
الموقع : سنا مصر
مزاجى : ودخلنا مود الامتحانات !!!!!!!!!!!!!!!!!!! - صفحة 2 823931448
المهنة : ودخلنا مود الامتحانات !!!!!!!!!!!!!!!!!!! - صفحة 2 Profes10

ودخلنا مود الامتحانات !!!!!!!!!!!!!!!!!!! - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: رد: ودخلنا مود الامتحانات !!!!!!!!!!!!!!!!!!!   ودخلنا مود الامتحانات !!!!!!!!!!!!!!!!!!! - صفحة 2 I_icon10الخميس 12 يناير - 5:59

وهكذا مر عام وأتى عام آخر
ودخلنا مود الامتحانات مرة أخرى
رغم انه لم يتركنا هذا العام
لأننا تعودنا عليه
فهو كان ملازمنا طول العام
ودخلنا مود الامتحانات !!!!!!!!!!!!!!!!!!! - صفحة 2 3956408688 ودخلنا مود الامتحانات !!!!!!!!!!!!!!!!!!! - صفحة 2 3956408688

أما اسبوع الدمار
فبصراحة
ما بقاش اسبوع فقط
فتغيير المواعيد والجداول
عمل دربكة جامدة
وغير خططى
لذا هو زاد عن الاسبوع
لكن الحمد لله
هذا العام مش دمار شامل
هو دمار نص نص
ودخلنا مود الامتحانات !!!!!!!!!!!!!!!!!!! - صفحة 2 3956408688 ودخلنا مود الامتحانات !!!!!!!!!!!!!!!!!!! - صفحة 2 3956408688
يارب وفق الجميع


يا مصر القلب مش قادر يشوف غيرك ..
ولا قادر ينول خيرك ..
ولا قادر يكون من غير جناح .. طيرك ..
لكن بردو بيستحمل ..
يقول عادي ولا يهمك ...
أنا اتعودت يا غالية متدقيش ..
مانا هافضل كده عايش على أمل إني بكره هاعيش


ودخلنا مود الامتحانات !!!!!!!!!!!!!!!!!!! - صفحة 2 9fa854a965e4291d6c5b1635859d09b6



[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]
   
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
https://snamasr.ahlamontada.com/
سنا مصر
صاحبة المنتدى
صاحبة المنتدى
avatar

انثى
عدد المساهمات : 9271
ودخلنا مود الامتحانات !!!!!!!!!!!!!!!!!!! - صفحة 2 7aV76083
الدولة : مصر
وسام الأدارى المميز
تاريخ التسجيل : 18/11/2010
الوسام الذهبى
الموقع : سنا مصر
مزاجى : ودخلنا مود الامتحانات !!!!!!!!!!!!!!!!!!! - صفحة 2 823931448
المهنة : ودخلنا مود الامتحانات !!!!!!!!!!!!!!!!!!! - صفحة 2 Profes10

ودخلنا مود الامتحانات !!!!!!!!!!!!!!!!!!! - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: رد: ودخلنا مود الامتحانات !!!!!!!!!!!!!!!!!!!   ودخلنا مود الامتحانات !!!!!!!!!!!!!!!!!!! - صفحة 2 I_icon10الأربعاء 18 يناير - 8:44

مبرووك للى انتهوا من الامتحانات
ودعواتنا بالتوفيق للطلبة
الذين مازالوا فى امتحانات
وبالاخص عبده وأشرف اللى السنة كلهاعندهم امتحانات


يا مصر القلب مش قادر يشوف غيرك ..
ولا قادر ينول خيرك ..
ولا قادر يكون من غير جناح .. طيرك ..
لكن بردو بيستحمل ..
يقول عادي ولا يهمك ...
أنا اتعودت يا غالية متدقيش ..
مانا هافضل كده عايش على أمل إني بكره هاعيش


ودخلنا مود الامتحانات !!!!!!!!!!!!!!!!!!! - صفحة 2 9fa854a965e4291d6c5b1635859d09b6



[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]
   
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
https://snamasr.ahlamontada.com/
سنا مصر
صاحبة المنتدى
صاحبة المنتدى
avatar

انثى
عدد المساهمات : 9271
ودخلنا مود الامتحانات !!!!!!!!!!!!!!!!!!! - صفحة 2 7aV76083
الدولة : مصر
وسام الأدارى المميز
تاريخ التسجيل : 18/11/2010
الوسام الذهبى
الموقع : سنا مصر
مزاجى : ودخلنا مود الامتحانات !!!!!!!!!!!!!!!!!!! - صفحة 2 823931448
المهنة : ودخلنا مود الامتحانات !!!!!!!!!!!!!!!!!!! - صفحة 2 Profes10

ودخلنا مود الامتحانات !!!!!!!!!!!!!!!!!!! - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: رد: ودخلنا مود الامتحانات !!!!!!!!!!!!!!!!!!!   ودخلنا مود الامتحانات !!!!!!!!!!!!!!!!!!! - صفحة 2 I_icon10الإثنين 10 ديسمبر - 16:11

الظاهر
كما يقول المثل
"دخووول الحمام مش زى الخروج منه"
احنا بندخل المود خلاص
بيسيطر علينا ومش بنخرج خالص
وايه الجودة دى
متهيألى فلوس على الفاضى
والله أعلم
المهم ان مود الامتحانات بقى طوووووووووووول السنة
وربنا يستر علينا


يا مصر القلب مش قادر يشوف غيرك ..
ولا قادر ينول خيرك ..
ولا قادر يكون من غير جناح .. طيرك ..
لكن بردو بيستحمل ..
يقول عادي ولا يهمك ...
أنا اتعودت يا غالية متدقيش ..
مانا هافضل كده عايش على أمل إني بكره هاعيش


ودخلنا مود الامتحانات !!!!!!!!!!!!!!!!!!! - صفحة 2 9fa854a965e4291d6c5b1635859d09b6



[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]
   
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
https://snamasr.ahlamontada.com/
 
ودخلنا مود الامتحانات !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 2 من اصل 2انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
سنا مصر :: المنتديات الترفيهية :: ▒█❤قسم كرسى الاعتراف والتوك شو❤▒█-
انتقل الى:  
الساعة الأن بتوقيت (مصر)
جميع الحقوق محفوظة لـسنا مصر
 Powered by ®https://snamasr.ahlamontada.com
حقوق الطبع والنشر©2011 - 2010